Lieve allemaal,
Helaas was deze dag niet zo als wij gehoopt hadden, dit... door een persoon die ik voor geval hij ons niet kon vinden of zo mijn mobiele nummer gegeven had, maar er helaas géén gebruik van maakte toen hij ons niet kon vinden.
Ik weet niet tot hoelaat wij met de eigen groep daar gezeten hebben bij het gezellige koffiehuisje, maar dat weten jullie wel denk ik, daar was het inderdaad ouderwets gezellig.
Deze heer blijkt naar binnen gegaan te zijn met zijn gezin, terwijl wij nog met z'n allen aan de koffie zaten.
Hierdoor moest hij alle 3 de kaarten zelf kopen en bleef ik met de drie gratis toegangskaarten zitten.
Ook gaf deze heer mij geen hand, waardoor ik aannam dat het met een bepaald geloof te maken had.
Ik had namelijk aan iedereen die zou komen, in de emails geschreven, dat wij bleven wachten tot de laatste binnen waren.
Wij zijn buiten het park blijven zitten tot 13.15 uur, tot Ger het echt wel genoeg vond omdat wij om 14.00 uur bij elkaar op het bordes van de Graaf een groepsfoto zouden nemen.
Dit hebben wij nog net geredt, maar onze dag was toen voor mij al voorbij!
Hierna zijn wij naar Wilma Timmermans geweest en hebben een klein rondje kunnen lopen, toen was de dag al voorbij.
Volgende keer zal ik het zeker niet meer op deze manier doen!
Had ik mijn telefoonnummer dan voor niets gegeven???
Door dit alles, heb ik jullie ook niet meer gezien om afscheid te nemen of ons puppy Sunny te begroeten, wat mij veel pijn deed.
Door dit alles, was ik helemaal van slag en hoop, dat dit nooit meer voor zal vallen en Ger en ik weer eens een ouderwets fijn gezellig Tuinadviesforumreisje mogen beleven volgend jaar.
Mei 2011 staat al in onze agenda en dan zijn wij er voor jullie en zeker niet in de laatste plaats voor Moeke!!!
Lieve groetjes, Ger en Jeannette