menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Drukte

Ga naar meest recente reactie

Juelz

Juelz

Tja het seizoen is nog niet echt begonnen of de drukte slaat alweer toe hier.
ik heb weer werk sinds een maandje begin januari weer een andere hovenier gevonden.
Dus de lange door de weekse dagen zijn weer begonnen 40 uur in de week en in de avond uren nog lassen op het Fruitcoso ook (www.corsowagentiel.nl voor voorbeelden wat een corsowagen is)

het zaaien barst weer los hier 125 soorten die allemaal een plekje willen gelukkig een goed schema gemaakt, daarnaast ben ik in de weekenden vaak nog bezig om wat extra te verdienen door mensen te helpen met de tuin en als laatste ben ik zelfs weer een kleine jeugd(naja jeugd ben net 19 geworden) droom aan het waarmaken. namelijk bezig met tuinontwerpen.

wat dat laatste betreft zou het over enkele weken leuk zijn als enkele van jullie de maten van de tuin zouden willen doorgeven met het huis en de ramen/deuren erop aangegeven.
en dan daarbij een beetje de wensen duidelijk omschreven erop naar mij toe zouden willen mailen.
maar daar maak ik later weer een topic over.

in ieder geval ben ik dus de komende tijd niet zo aanwezig vanwege de vele drukte, en me toekomstige vriendin wilt ook wat meer aandacht hebben he. daar kom ik gewoon niet onderuit.
Dus vandaar ben ik dus afwezig de komende weken totdat de rust is weder gekeerd.

Juelz
zondag 30 januari 2011 - 19:54
Peppody

Peppody

Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Het klinkt wel heel hectisch wat je allemaal doet, loop jezelf niet voorbij hé, neem af en toe ook wat rust voor jezelf!

Ik ben benieuwd naar de topics met je ideëen en ik zal je een pb'tje sturen.

zondag 30 januari 2011 - 20:22
Eniavaswen

Eniavaswen

Leuk om goed nieuws te horen. 'k Ben ook al benieuwd naar je topics. Jammer dat mijn tuin pas aangelegd is. Anders had ik je graag de maten wel eens doorgegeven.

Veel succes met je nieuwe job!!!
maandag 31 januari 2011 - 10:28
marero

Marero

proficiat met de nieuwe job en ik ben benieuwd naar de tuinontwerpen, de mijne is nog in volle aanleg, mss heb je wel ideetjes voor mij
maandag 31 januari 2011 - 15:32
Juelz

Juelz

Ik heb jaren van persterijen achter me liggen vanaf het moment dat ik 6 was ongeveer.
tot een jaar of anderhalf geleden ongeveer, ik misschien kunnen jullie het je niet voorstellen.
maar het is een aantal keer op het randje geweest doordat er steeds meer dingen zich opstapelden ook rondom mijn heen met de familie etc.

En nu pas ben ik gewoon gelukkig, nooit zal iemand alles kennen wat er ooit gebeurd is omdat vrijwel niemand alles weet van mij maar dat maakt niet meer uit, nu kan ik echt zijn wie ik hoor te zijn. Nu pas kan ik een nieuwe echte relatie aangaan omdat ik nu pas mezelf ben.

Ik kan gewoon zeggen dat ik er vrede mee heb, en dat ik echt gelukkig ben.
en dat ik nou niet echt van plan was dat ik de toekomst dat allemaal te laten vallen.

Tja en voor de rest kan ik alleen maar hopen dat mensen die andere pesten, snappen hoeveel effect zoiets kan hebben op een persoon en wat het doet met die persoon, dus daarom misschien overbodig maar toch wil ik het zeggen. Pesten maakt meer kapot dan de pester weet.

Maar voorlopig ga ik m'n eigen ding doen, me eigen leven leiden doen wat ik leuk vindt, want je leeft maar 1x.
maandag 31 januari 2011 - 18:46
LauraK

LauraK

Het is knap dat je op jouw leeftijd al je droom weet te realiseren, en dat je ook al weet
waar je passie en vaardigheden liggen! Ik hoop dat je er heel lang en met heel veel
plezier in werkzaam zal zijn.

En zeker gezien je achtergrond vind ik het extra knap dat je geworden bent wie je
bent, en dat je er met zoveel plezier tegenaan gaat! Ga zo door, en wees trots op
jezelf!

En ik hoop dat we hier van jouw vorderingen e.d. mogen meegenieten, want je maakt
ons wel erg benieuwd...

Groeten van Laura.
maandag 31 januari 2011 - 20:13
Eniavaswen

Eniavaswen

Over pesten kan ik jammer genoeg ook meepraten. Tot ik een jaar of 16-17 was was er altijd een groepje dat mij altijd zocht onderweg naar school. Dat is veranderd toen ik groter werd (letterlijk dan). Een paar jaar gevechtsport heeft me geleerd om zelfvertrouwen te krijgen en van me af te bijten. Nu gebeurt dat niet meer.
En ja hoor, die pesters van vroeger, daar is ook niks van gekomen. En dat geeft me stiekem toch wel een goed gevoel.

Groetjes, Karen
dinsdag 1 februari 2011 - 09:04
Eniavaswen

Eniavaswen

Ik weet dat het niet zo netjes is om leedvermaak te hebben, maar als iemand je 5 jaar lang zo hard pest dat je met een klein hartje naar school vertrekt en zo blij bent dat je veilig binnen de schoolmuren bent zodat ze je niet meer kunnen raken, is het heel moeilijk om vergevingsgezind te zijn.
Eén ding leer je wel als je zoiets meegemaakt hebt: je wordt er sterk van. Het is een pijnlijke ervaring, maar achteraf ben je wel weerbaarder. Nu zou niemand nog moeten proberen wat ze vroeger gedaan hebben. Nu weet ik trouwens ook dat iemand die iemand anders uitscheldt op straat eerder zichzelf belachelijk maakt dan een ander.

Enfin, ik ben ook gewoon blij voor Juelz dat alles nu zo goed gaat en duimen dat het zo blijft hé.
dinsdag 1 februari 2011 - 11:39
Peppody

Peppody

ik ben ook altijd het mikpunt geweest van de pesters... Op de lagere school en ook later bij het voortgezet onderwijs. Gelukkig woon ik nu ver weg en hoef ik ze nooit meer te zien. Zoals al door anderen geschreven: je komt er wel heel sterk uit en weet je nu dat de hardste schreeuwers zelf de grootste problemen hebben en het op deze manier weten te verbergen. Het is fijn dat je je droom kunt verwezelijken en het geluk je nu toekomt! Geniet er van en sta voor altijd boven deze lui!
dinsdag 1 februari 2011 - 20:12
dendrodan

Dendrodan

Ik ben ook heel mijn jeugd in school gepest, was de kleinste en dedikste van e school.
het is veranderd toen ik naar het 3de middelbaa ben gegaan en een andere school.
Er waren wel andere van mijn vorige school ook naar toe gegaan maar heb mij ineens niet meer laten doen. De 1ste week van die school stond ik al met 1 voet buiten( dan heb ik mij toch wel eventjes rustig gehouden voor mijn ouders niet te kwetsen)
Nu heb ik zelf kinderen en mijn oudste dochter wordt ook wat gepest, omdat ze wat groot en struis is ( 6 jaar en 1.33cm) Ik heb haar zover gekregen dat al ze gepest wordt dat ze gewoon tegen de andere moet zeggen aangenaam ik ben N.
Mijn jongste dochter is helemaal anders die heeft een grote mond( die zegt direct een antwoord)Die heeft in de 2klks al haar mannetje gestaan. Vorige keer had ze een blauw oog, ik vroeg aan de juf hoe het kwam en de juf zei ze was aanvechten met ene van het 3klks(kleuterklas) Toen ik aan haar vroeg doet het pijn zei ze een beetje maar die andere heeft meer pijn. ZIjn moeder was in alle staten, dat haar zoon rammel heeft gekregen van en klein meisje

Ik ler het mijn kinderen niet aan dat pesten mag, maar ik leer het wel aan hen er tegen te verzetten als men hen pest.
Na pasen ga ons zoontje voor het erst naar school, die zegt niks maar klopt ineens daar maken we ons meer zorgen om, die beheersd zijn krachten nog niet
dinsdag 1 februari 2011 - 20:36
Pistachio

Pistachio

Met judo begonnen op je 40e ... respekt hoor! Met jou zullen ze alvast niet sollen. Ik ben 41 en ik kan me voorstellen dat het niet zo simpel is om aan onze leeftijd met zoiets te beginnen, moet je daar niet ontzettend soepel voor zijn?

Als jeugdige meid ging ik vaak paardrijden, mijn favoriete bezigheid. Nu heb ik het onlangs nog eens gedaan maar ik voelde me niet meer zo zeker als vroeger, met ouder worden begin je meer stil te staan bij de risicio's vind ik.

Een dikke pluim voor je Marjoleine!
woensdag 2 februari 2011 - 16:01
Pistachio

Pistachio

Die kerel had zich zwaar vergist in jou, net goed voor hem! Super!
woensdag 2 februari 2011 - 17:28
Juelz

Juelz

Bedankt allemaal, ik ben nog altijd ongelooflijk bij dat ik er grotendeels uit ben nu.
tuurlijk zijn er nog dagelijks momenten van terugval bij mij maar nu weet ik wel wie me echte vrienden zijn die er nog steeds zijn.

er zwerven nog steeds heel veel plannen door me hoofd maar eerst de 1 dan de ander.
ik hoop voor de mensen die nu gepest worden dat die snappen dat ze niet alleen zijn en dat de k****** die mensen nu nog steeds pesten niet snappen wat ze doen.

het maakt mij niet uit wie me tegenstander tegenwoordig is, of die nou groter,sterker,slimmer of wat dan ook is dan mij ik ga er recht tegenin het belangrijkste is dat je je eigen niet weg gaat stoppen in een hoekje ga de confrontatie aan elke dag weer het wordt wel weer beter.

maar nu ga ik me volledig richten op me toekomst, en me hobby's.
dus wat mij betreft kan er een slotje op dit topic geplaatst worden.

woensdag 2 februari 2011 - 19:07
Pistachio

Pistachio

Ik sluit me aan bij Tuinfairy, fijn dat je het leven nu zonniger tegemoetziet! Pesters zijn losers want die hebben alleen maar behoefte om een ander te pesten omdat ze zelf niet goed in hun vel zitten. Een gelukkig mens denkt er toch niet aan om een ander leed aan te doen. Iedereen is wel eens gepest in zijn leven maar als het erge vormen aanneemt is het heel akelig natuurlijk. Eigenlijk moet je medelijden hebben met die pesters want het zijn zielige mensen die de zin van het leven niet door hebben en nooit gelukkig zullen zijn. Succes voor de toekomst!
donderdag 3 februari 2011 - 08:47
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).