Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Na een week weg te zijn geweest ben ik er weer.
1 Probleem, mijn PC is gehackt geweest!mijn volledige schijf is gewist, alsook mijn mails wachtwoorden zijn gestolen ....ETC!
Mijn windows was ook instabiel gemaakt , waarschijnlijk in de hoop dat ik hem niet meer zou kunnen opstarten??ik weet het niet ...
Nu aan iedereen die ik dus nog dingen moest versturen en waarvan ik adresgegevens had, kun je dit even terugzenden ??
Ik dank je !
Ik hoop dan begin volgende week alles te kunnen versturen
Tja ... firewalls zijn er om over te klimmen, beschermen niet volledig. En een keylogger of virus is snel geïnstalleerd en haal je meestal zelf binnen. Helaas, je kan er wel leukere dingen mee doen dan vandalisme, spionage, diefstal en oplichting
Wat ZE gedaan hebben ( ZE zijn intussen bekend, wonen in oklahoma )
ZE hebben mijn PC binnengegaan , alles overgezet naar hun pc , mijn schijf gedefragmenteerd , en achteraf mijn Windows (bijna) onklaar gemaakt , ook hebben ze een achterpoortje opengelaten zodat ze binnen en buiten konden wanneer ze wilden...
Ik heb mijn windows kunnen redden , mijn bestanden ook of toch een groot deel, helaas is er wel wat mis met mijn windows dat ik zelf na een nieuwe herinstallatie niet gerepareerd krijg ....Ahja , mijn logboekbestanden zijn ook gewist , wat het me niet veel vergemakelijkt om ze te lokaliseren ...
Dus het is wel wat meer dan een virus ...Jammer genoeg ...
Achja das toch plezant ??je eigen PC terug onder controle nemen via je tweede pc ???HA! ik heb nog nooit zo hard gelachen met zulke knoeiers!! Als je iets doet moet je het goed oen !!!!
Even een klein advies ernestine, gebruik de stick niet op een andere PC.
anders heb je kans dat het virus zich alsnog verborgen heeft tussen die bestanden.
Tja virusen zijn behoorlijk rot, gelukkig zijn de meeste ''hackers'' knoeiers die niet weten wat ze doen.
gelukkig zijn de meeste ''hackers'' knoeiers die niet weten wat ze doen.
Dat zou ik niet te hard roepen.
Ik geef eerlijk toe , hetgeen ze bij mij hadden gedaan behoorlijk knoeiwerk was
nou IK heb al erger meegemaakt , en ik zelf kan erger doen ....
Als je weet hoe is het behoorlijk simpel om iemand's PC te doen Crashen waardoor die een heel nieuw systeeml gaat moeten kopen.
Het zijn altijd ZIJ die leren (hacken) die geen geduld hebben en dus gauw eens iemand willen pesten .het koste minder dan 10 Min om hget IP adres te vinden waarmee was gehackt ....en dit heb ik dan tot op 5 KM nauwkeurig kunnen lokaliseren ....
En wat dan ?aangeven bij Politie?nee, die doen dar niks mee , tenzij hert gericht is tegen grote bedrijven....
Eum, hun provider gebruikt een server in oklahoma, meer kan je niet terugvinden tenzij de overheid een gerechtelijk bevel geeft om hun gegevens te geven. Maar dan heb jij ze nog niet.
En als ze slim zijn hacken ze vanop een andere pc in een ander werelddeel.
Ik zat onlangs op een website waar je zogezegd vanalles gratis kreeg. Ik wou de "voorwaarden" doorsturen naar een ezel die niet wou snappen dat dat niet echt veilig is. Maar ... zodra ik op die site kwam (zonder naam of zo in te vullen) wist ik hoe laat het was want mijn pc ging veel trager, er was abnormaal geheugengebruik en de harde schijf werd beschreven.
Ineens was de 'admin account' geen admin meer, dat ip adres stond bij op mijn netwerk, de firewall was aangepast en heb ik de routers afgezet en die kloterij gefixt.
Server in oklahoma, komende van duitsland via rusland. Goed ineen gestoken dus maar toch niet goed genoeg want dat ding heeft zichzelf verraden door mijn systeem sterk te vertragen. Amateurs dus.
Pittig detail: Voorwaarden oa dat de eigenaar van de site niet verantwoordelijk is voor aanpassingen op je pc en gebruik van je gegevens door het bezoeken van hun website ... En net dat staat in veel voorwaarden en die wou ik dus doorsturen.
Hoi hoi, ik verzoek hier even namens Jens dat een moderator of beheerder contact opneemt met het nieuwe mail-adres van Jens.
Gezien zijn problemen werkt het oude mailadres nu niet meer, en ook kan hij niet meer op het forum omdat "ongenode derden" aan zijn account op dit forum geklooid hebben.
1fout
En pc kan niet chrachen
Het is je harde schijf die cracht en dat komt als je je hardeschijf laat vallen. Ofzelf als je eens te hard tegen je pc beukt.
Bij ons (ouders zijn zelfstandig) Wou er een Chinees ons hacken. Mijn broer (Computer kenner.) Dierect een vette beveiliging er op .Die gast komt er niet makkelijk meer in.
nou, heb een nieuwe Account aangemaakt, waarom? nou alle banden met mijn vorige gebruikersnaam die ik overal gebruikte weg te vagen ....Dus voor mijn part , als dit mogelijk is Kurt of Iemand , mag je Account Linkin711 gewoon van de ITbodem vegen
Grts
Jens