Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Nee, ruilen zou ik toch niet willen persoonlijk. Ik vind het prachtig die bomen en zo, maar ik kan niet zonder mijn roosjes die hier nu in bloei staan. Maar het blijft een feit dat het een prachtige bostuin is!
Ja zeg Hugo, dat is telkens watertanden als ik je tuin(!) zie!
Jij moet zeker ook minder sproeien dan wij met al die mooie schaduwbegroeing.
Jij woont daar prachtig, dat is een feit!!!
zeg es, is dat om me jaloers te maken ofwa???? zo ne grote mooie tuin, amaai, daar wil ik direct komen wonen...ahnee dat zal niet gaan, der woont al iemand precies
en nu serieus, echt heeeeeel mooi, houden zo,
zal je even wat toelichting geven :
wat ik NIET heb : waterleiding, gasleiding, riolering, kabeldistributie, telefoonleiding
wat ik wel heb : electriciteit, eigengeboorde waterput (waarop de leiding in het huis is aangeloten), schotelantenne 'TV Vlaanderen',, usb stick voor draadloos internet
of zoals ik vroeger in een of ander topic eens heb geschreven : ik woon 'in the middle of nowhere', voorbij de plakaat 'einde bewoonde wereld' waar ik door niets of niemand gestoord word
Hugo,
wat ik NIET heb : waterleiding, gasleiding, riolering, kabeldistributie, telefoonleiding
ook zónder al die luxe moet jij je een "rijk" mens voelen.
Prachtige foto's van een prachtig terrein.
groetjes José
In een gelijkaardige streek ben ik als kind groot geworden.
Maar zonder die mooie tuin.
Zoals mijn pa zei: "Waar de wereld verlengd werd met een paar planken!"
Héérlijk!