menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Eindelijk lente...

Ga naar meest recente reactie

Pieter2

Pieter2

Lekker 16°C geworden vandaag, de eerste honingbijen, aardhommel en citroenvlinder gezien.

Vanaf midden volgende week kan het al tot 20°C worden...
zondag 11 maart 2012 - 17:03
minouke

Minouke

daar hebben we naar gesnakt hé

Ik heb vandaag al mijn grassen gesnoeid, de Clematissen en enkele rozen al.
Op zoek geweest of er al iets uit de grond kwam piepen

En om dat te vieren een taart gebakken

En ik heb het ook al gezien voor volgende week, toftoftoftof
zondag 11 maart 2012 - 17:41
Adrienne

Adrienne

Zeg dat wel, ik heb lekker in de serre bezig geweest.
Whaaaahahaha 25° zaaaalig moet al bescherming gaan aanbrengen voor de plantjes of ze gaan zich niet laten zien denk ik.

De rozen zijn gesnoeid, eerste foto-kes getrokken
Terraske gedaan in eigen tuin en ...... genoten met volle teugen van al die plantjes die al kleur bekennen heerlijk.
zondag 11 maart 2012 - 19:46
baloe

Baloe

Hier de grondfrees in gang gezet en de vroege aardappelen gepoot.
Aardbeienbed opgeruimt om de nieuwe blaadjes (3-4/plant) alle licht te geven.

Alle bessenstruiken komen op gang en heb me toch effe neergezet en van het zonneke genoten;
zondag 11 maart 2012 - 20:21
Eniavaswen

Eniavaswen

Heerlijk weertje, we hebben voor het eerst buiten gegeten. De hommels zoemden er lustig op los en de lieveheersbeestjes zijn niet te tellen.
Ik heb het gevoel dat ik leef op zonne-energie. Mijn batterijtjes laden er helemaal van op. De plantjes trouwens ook, want die zien er plots veel vrolijker uit.
maandag 12 maart 2012 - 10:29
sugar

Sugar

Vandaag een dagje vrij genomen om nog wat in de tuin te werken. Hommels, vlinders, lieveheersbeestjes zoemen je rond de oren.
Alle fruitbomen zijn duidelijk aan 't botten, de kruisbessen, frambozen en enkele zwarte en aalbessen staan al in 't blad. Daar wordt een mens goed gezind van.
donderdag 15 maart 2012 - 17:28
furor

Furor

Het ziet er voor mijn frambozen niet goed uit ...
vrijdag 16 maart 2012 - 08:16
Adrienne

Adrienne

oei misschien eens kort snoeien bij mij lukt da altijd
maandag 19 maart 2012 - 14:00
Sandy

Sandy

heerlijk he, de paasbloemetjes (de vroege dan toch) zijn er, de hyacinthen, de japanse kers in bloem evenals de forsythia en die pruimkers... elke dag effe de ronde doen langs alle planten om te kijken of alles er nog wel staat.
De rodo's die aanstalten maken om te bloeien, de verse scheuten die overal komen.

Hopelijk redt de pruikenboom het, die hebben we moeten verplanten. Hij was al wel een beetje oud... ik wou hem niet wegdoen zonder hem een kansje te geven.
En de weigelia : zelfde verhaal... Ik geef ze elke dag water ... en praat er elke dag tegen in de hoop dat het lukt!!!

JOEPIE HET IS LENTE
maandag 19 maart 2012 - 19:48
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).