Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
We hebben je terug opgemerkt op het forum en dat is natuurlijk een gelegenheid om je te feliciteren en samen met jou en Ger een flesje te kraken.
Wij wensen je nog vele fijne jaren toe, een goede gezondheid en dat je hier vaker terug komt en samen met ons enkele uitstapjes kan doen.
Maak er nog een fijne dag van
groetjes annie en danny
Count your garden by the flowers
Never by the leaves that fall
Count your days by golden hours
Don't remember clouds at all
Count your years with smiles, not tears
Count your age by friends, not years !
Gelukkige verjaardag !
Hoe kan ik het nu vergeten? 27 januari staat mooi op mijn vrolijk muismatje...
Helaas kan ik nu pas reageren, heb maanden zonder p.c. gezeten (zie nieuwe topic) (Nu hopelijk voorgoed terug).
Vanaf deze plaats wil ik lieve Danny en Annie bedanken voor het plaatsen van deze topic en hun lieve wensen!
Verder alle lieve forumvrienden/innen die gereageerd hebben op deze topic of op een andere manier via kaart of brief, ook heel hartelijk bedankt (ik bewaar alles)!!!
Hopelijk zien wij elkaar in het voorjaar weer in het eggie, waar dan ook!
Nogmaals bedankt en duim maar dat alles goed blijft gaan.