menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Help iemand gelukkig te maken

Woumen

Woumen

goede morgen lieve mensjes,
ik heb een beetje jullie hulp nodig . In poperinge wordt onze collega stijn 30 jaar . Een serieuze mijlpaal die voor onze clown toch een grote stap is (we willen allen 20tigers blijven natuurlijk.
om onze clown Tijn een beetje op te vrolijken had ik graag iets voor hem gedaan . . daarom heb ik jullie hulp nodig .
graag had ik stijn willen overstelpen met een massa verjaardagskaartjes .
stijn Deman verjaart op 4 september dus er is spoed bij .nu het leuke is dat er heel de week kaartjes komen en het mag zelfs nog de week erna want hij gaat op verlof dus een extra gevulde brievenbus is wel leuk
Dus heb jij nog een een postzegeltje , een verjaardagskaartje over ?
doe stijn dan een plezier
uiteraard zijn verjaardags kaartjes met clowns ,ballonen en/of het nummer 30 favoriet
een leuke anedokte of tip zal hij zeker apprecieren
de kaartjes mogen met een heuse postzegel opgestuurd worden naar Deman stijn ,Wolstraat 12, 8970 Poperinge
uiteraard moet dit nog even verrassing blijven dus hush hush voor stijntje en ilse
ps: spreek nog wa familie of collega's aan misschien hebben zij ook nog een kaartje op overschot alvast super bedankt om de tijd er voor te nemen
zaterdag 31 augustus 2013 - 17:24
Jeannette1

Jeannette1

Beste,

Ik heb alles genoteerd en vind dit een grandioos idee.

Ik wens je dan ook veel suc6 en hoop dat er vele forummers/sters zijn die er een kaartje voor over hebben!

Ons kleine kindje van 4 jaar was vroeger ook gek met clowns, helaas kan zij dit niet meer meemaken.

Groetjes,

Ger en Jeannette
zaterdag 31 augustus 2013 - 21:18
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).

Hoeveel is 1 + 4? (beveiligingscontrole) *