Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
hallo beste tuinvrienden, ik hrb ooit eens gevraagd om je profiel compleet in te vullen i.v.m. woonplaats, tbv. ruilen van plantjes en stekjes, veel hebben er gehoor aan gegeven, prachtig misschien dat de nieuwkomers dat ook willen doen, zou wel fijn zijn en ook zou het leuk zijn om te weten wat voor hobbys de ander heeft, of ben ik nou veel te nieuwsgierig
Waarschijnlijk zijn de hobby's tuinieren en natuur hé corrielat, anders waren de leden niet op dit forum gekomen.
maar idd, het is wel makkelijk dat het profiel volledig is ingevuld.
gr Esem,
Ik vindt dat een prima idee maar we moeten ze noch harder aan moedigen om het te doen dat ongeveer weet van waar de tuin kameraden zyn is toch gemakkelyk voor de corespodentie .
Voor het versturen van plantjes of het zelf brengen of halen er van dan kunt ge een inschatting geven van zo ver is het in ieder geval ik sta er achter Corrielat groetjes en dag
Ik sluit mij aan bij deze curieuzeneuzen.
Tof om weten "wie is mijn buur?"
Voorlopig is adrienne de meest nabije tuinliefhebber - wie biedt dichter?
MVG Betula