Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Alle geluk van de wereld toegewenst, Jeannette !
(Nu wij langer leven, is het zaak onze jeugd te verlengen en niet onze ouderdom... )
Warme groetjes van Mia.
Hartelijke dank voor jullie lieve wensen, ook dank aan diegenen die mij een kaart of briefje gestuurd hebben.
Helaas kwamen er vanmorgen 2 minder leuke dingen op ons pad, eerst kreeg ik een fikse injectie in mijn been/spier en even later een telefoontje dat mijn schoonzusje overleden is.
Maar..... men heeft mij geleerd, om overal doorheen te bijten en dat zal ik doen ook.
Met de steun van Ger kom ik er zeker wel, dus..... op van lijn 8 naar lijn 9!!!
Niet leuk dat je je verjaardag zo moet beginnen. Toch maken we van de gelegenheid gebruik
om je van harte te feliciteren.
Een hele dikke proficiat!!!
Je zult je er wel door heen móeten bijten, anders word je nooit geen 130
Hou je haaks en heel veel lieve knuffels uit Beringe.
Herman en José
Heel hartelijk bedankt voor jullie mooie en fijne wensen.
De P bedankt voor de mooie tulpen!
Ook diegenen die er een mooi plaatje bij gedaan hebben bedankt, ik heb ze allemaal opgeslagen!
Ondanks alles hebben wij een goede en fijne dag gehad, want wat is er meer waard dan de familie bij elkaar?
En Victor en Mia, het is nooit te laat om iemand te feliciteren, dus bedankt!