menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

MijnTuin is kapot

Ga naar meest recente reactie

Tuinvijver

Tuinvijver

Hi allemaal,

Na een aantal jaren Mijntuin.org lijkt die site het niet meer te doen. Vooral jammer voor alle planten/struiken die ik er invoerde. Het was makkelijk om per maand te zien wat ik ongeveer kon doen.

Omdat ik ook al eens hier was dacht ik dus maar te verhuizen. Vanavond ga ik hier rondkijken en zien wat de mogelijkheden van deze site zijn.
Maar misschien hebben jullie al tips of andere zaken die leuk zijn om te weten als je overstapt.

Groet
HvdV
dinsdag 5 maart 2024 - 20:50
leerling

Tekst aangepast

Leerling

Hier lijkt die site toch normaal te werken ...

Maar uiteraard ben je hier ook welkom
dinsdag 5 maart 2024 - 21:20
Tuinvijver

Tuinvijver

Dank je.. Zie jij wel de fotos/afbeeldingen etc?
Wonderlijk. Alle andere forumleden meldden dezelfde fout die ik ook ervaar.

Tuinbabbel

dinsdag 5 maart 2024 - 21:55
leerling

Leerling

Klopt. Foto's en afbeeldingen lijken op veel plaatsen te ontbreken.

Hebben jullie al contact opgenomen met de redactie van die site? Mailadres zou [email protected] moeten zijn.
dinsdag 5 maart 2024 - 22:19
minouke

Tekst aangepast

Minouke

@Tuinvijver, je bent absoluut welkom hier en als je vragen hebt over de werking gewoon vragen en je zal hier ook vlug je weg vinden.

Nu al je planten kan je hier ook aanvragen en info over de verzorging van je planten krijgen.
Links van je scherm vind je ook onze plantengids, plantverzoeken, bloeikalender en klussenkalender en nog veel meer

Groetjes
Chantal

woensdag 6 maart 2024 - 09:01
JaapM

Tekst aangepast

JaapM

Klopt, vandaag kreeg ik mail dat je datadump via je profiel kunt downloaden en over maand stoppen site en app.
@Minouke: begrijp ik dat jullie vergelijkbare oplossing bieden? Dat je je eigen planten invoert en dan bloei-/snoei-/bemestkalender kunt krijgen?
https://www.tuinadvies.nl/tuin/136237/minouke

P.S.: volgens mij heb ik het via-via gevonden. Hebben jullie héél misschien ook importmogelijkheid voor de mensen die vanaf Mijntuin.org naar jullie zouden moeten/willen overstappen?
vrijdag 19 april 2024 - 13:29
minouke

Minouke

Als je je planten in de plantengids aanduidt dan staan die ook in de klussenkalender.
De klussenkalender vind je links bovenaan onder MIJN TUIN.
Ook bij je planten in de plantengids vind je niet alleen een beschrijving maar ook hoe je ze moet verzorgen.

Hebben jullie héél misschien ook importmogelijkheid voor de mensen die vanaf Mijntuin.org naar jullie zouden moeten/willen overstappen?

Jammer genoeg niet.
vrijdag 19 april 2024 - 13:50

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon