Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Een erg leuke dag gehad vandaag...
Deze namiddag mocht ik 2 groenjournalisten van Groei en Bloei welkom heten ...
Er werd dus een uitgebreide fotoreportage met interview afgenomen, echt zeer leuk! .
Wanneer de fotoreportage en interview verschijnt weet ik nog niet, maar dat laat ik vlug weten...ale zodra ik het weet he
Met dit bakje geoogste tomaten moest ik dus poseren... [afbeelding verwijderd niet-https]
Hi, hi nee wij zeggen dat hier als er ene den bibber
heeft of zich ongerust maakt zonder rede.
Ik weet dat het weer goed gaat zijn dus vandaar mijn vraag
Jeeeh, eerst mijne Marcel, toen Jan en nu jij k' moet het
onderhand nog gaan geloven da'k ne schat zijn !!!
Ha se k' voel me gelijk weer een paar jaar jonger
top man zo'n interview
en met die lekkere tomaten erbij kan het niet meer stuk
ben zeer benieuwd naar je interview laat ons wat horen of zien als je meer weet
top man
ga zo door
gr an
Proficiat met je interview! Jammer dat het niet voor Bloemen en planten was want daar heb ik een abonement op. Groei en bloei lees ik niet zo graag, ik vind dat een rijke mensen blad.