Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Zoek een tuinfrees te kopen en heb deze week er eentje gezien van het merk Triunfo met 20% korting kost dan amper 375€
Iemand ervaring met dit merk, is Portugees!
90 cm breed en 6 PK.
Is er dan buiten het prijsverschil en daaruit het kwaliteitsverschil andere eigenschappen?
Als de motor even sterk is bij een goekope en een duurdere?
Zal toch zijn werk doen hoop ik?
Ik zou er een kopen met een 4 takt motor, want dan heb je minder herrie. En een iets zwaardere maakt voor jezelf het werk lichter. Niet alleen op de prijs letten.
En heel graag een vooruit en ook een achteruit versnelling. Ook mis ik hier transportwielen of kunnen die eraan gezet worden?
Heeft ie dat allemaal? Maar het merk, dat erop staat is Kubota.