Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Ik wil als bodembedekking snoeihoutsnippers leggen ... Mijn grond is echter nog te zuur ... Kan ik dan nog kalk smijten? Doe ik dit dan op de snippers?
Wat een geklets allemaal . Voor onzin zijn andere site s .
Mijn vraag is hoe hoog of laag is de ph en wat is bestemming van de grond ?
Pas op bemesting daar na aan .
Tja, zo lang de vraagsteller inderdaad niet antwoord op de vragen "hoe zuur" en "te zuur voor wat?" (Of zoals jij zegt; hoe hoog of laag is de PH en wat is de bestemming van de grond) is het onmogelijk om zinvolle tips te geven.
De aanwijzingen op de verpakking volgen is ook maar nonsens als je op vorige twee vragen geen antwoord hebt. Leuk dat iedereen wil helpen, maar als je niet weet waarover je praat, hou je meestal beter je mond.