Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
ik heb een passifloraplant gestekt en ik zou die graag op mijn kamer zetten.
Maar mijn kamer is aan de noordkant van het huis..ik weet niet of dit wel zou lukken.
Heeft iemand hier ervaring mee?
ik heb een passifloraplant gestekt en ik zou die graag op mijn kamer zetten.
Maar mijn kamer is aan de noordkant van het huis..ik weet niet of dit wel zou lukken.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt
gr.
ik ben wat laat , maar ik heb een vriendin ,die in een appartementje woont , en op haar slaapkamer heeft zij een passiflora, die aan haar venster staat ,en die bloeit dat het niet meer schoon is , ikzelf krijg ze in de tuin zo niet,dus ik zou het toch proberen hoor
gr .summer
Ik zou ook graag een passieflora in mijn kamer zetten. We hebben in de tuin al een redelijk grote passieflorastruik staan. Dus ik zou er graag een stukje van stekken. Maar hoe en wanneer moet ik dit doen?
Hier is een topic met wat uitleg waarin ze een aantal manieren uitleggen om een passieflora te stekken:
http://forum.tuinadvies.be/forum_topic.php?hid=6&sid=8&tid=2971&hl=passieflora
Maar als je al een grote struik hebt in je tuin is de kans groot dat er een paar kleinere nieuwe plantjes zijn een paar meter verder die je dus ook kan gebruiken..
verder weet ik er ook niet zo veel van af, tis nog maar de eerste keer
gr.