Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
ik heb een vraagje in verband met een boom waarvan ik veronderstelde dat het de laurus nobelis was maar deze boom blijkt nu te beginnen bloeien. Iemand ervaring hiermee. De bladeren zijn dus wel zoals beschreven maar nu komen er overal bloemknopjes uit.
groetjes en alvast bedankt,
eventjes foto erbij
de blaadjes zijn dus gaafrandig maar wiebelen wat op en neer, je ziet de bloemknopjes mooi uitkomen.
Ik wacht nog even af maar volgens mij zijn het bloemknoppen. Ik vraag me wel af hoe ik dit jaar zo scheel heb kunnen kijken op die plant maar ik herinner me echt niet dat die in bloei heeft gestaan dit jaar. (is mijn eerste jaar in deze tuin)
Als iemand meer weet, laat gerust een bericht na. Ik kijk ook uit wat er gebeurt en houd jullie op de hoogte.
Ik wou zekerheid en nu heb ik de zekerheid. Ik wist al dat de geur overeen kwam maar was nog niet 100% overtuigd. Nu weet ik zeker dat het de laurus nobilis is.