Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
ben sinds kort in het bezit van een pasievrucht plantje frederick
nu staat deze in een klein potje nog op de vensterbank hier in de keuken
maar het is de bedoeling deze in een meterserskuip te planten en deze zo omhoog te laten groeien omdat deze in de winter binnen moet
maar nu is mijn vraag als ik deze op een schutting laat groeien mag ik deze dan in de winter gewoon klein snoeien zodat ik deze binne kan zetten of op een soort van rekje laten groeien zodat ik deze met rekje en al binnen kan zetten en gewoon door kan laten groeien
Kenny, voor dit jaar zal een pot van 3ocm wel volstaan. Het makelijkste is om een bekaert draad in een cilinder te plooien en deze gewoon in de pot steken, dan je plant erin. Eenmaal boven kan je ze dan terug naar onder leiden.
Je mag deze in de winter niet koel wegzetten, moet minimaal zo'n 10° hebben.