menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Verschil pruimen

Ga naar meest recente reactie

Victor44

Victor44

Graag zou ik enkele pruimenbomen willen planten, maar welke verschillen zijn er tussen Reine Claude Crottee, Verte en Doree. Of is er helemaal geen verschil tussen
zondag 2 november 2014 - 09:10
Figo

Figo

Hallo Victor,
Kwekerij "De Linde" zet ze alleszins tesamen in z'n cataloog:
http://www.boomkwekerijdelinde.be/catalog/index.cfm?DATA_GROEP=3
zondag 2 november 2014 - 09:21
Victor44

Victor44

Ik had dit al gezien Figo,maar... ze vragen 0,9 euro /km ,en jij weet waar ik woon hé, en die portkosten kunnen dan wel aardig oplopen! En om ze zelf te gaan halen, is dit wel wat ver voor mij. Maar weet jij ongeveer hoeveel ze vragen , heb jij er daar al besteld, dan kan ik een gedacht vormen van de onkosten, of ben je er daar al gaan halen?
Maar toch bedankt !
Victor
zondag 2 november 2014 - 10:44
Figo

Figo

Victor, voor de eerste aanplant (die lange rijen lei-appel en peer langs de fruitkooi...) die ben ik zelf gaan halen..maak er maar een daguitstap van
Om laten te leveren: (misschien ben je daar al een beetje laat voor, moet je hun een mailtje sturen of bellen- verleden jaar was het half november): Bart doet een "ronde van vlaanderen tot limburg"begin december (dit jaar misschien iets later gezien de late bladval) en dan is het kostendelend over alle bestellers. Dat is al een aantal jaar terug dat ik er zo nog laten meekomen heb, en ik dacht dat ik toen iets van een 10 euro betaald had...je kan ze er zelf niet voor gaan halen...
zondag 2 november 2014 - 11:28
Victor44

Victor44

Heb ze besteld, we zullen zien wat er van komt!
zondag 2 november 2014 - 14:56
Victor44

Victor44

Figo, ik heb bomen besteld bij De linde om te laten brengen Daarna kreeg ik een telefoon om te vragen waar ik woonde en hij zegde dat ze in december de ronde doen naar Limburg en Brabant. Maar de kostprijs om ze te brengen zou wel zeker 60 euro bedragen, dan heb ik ze maar afgezegd, want de verzending koste meer dan de bomen zelf. Nu ben ik gaan kopen bij Houtmeyers in Eindhout.
donderdag 6 november 2014 - 17:44

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon