Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
het begint bij mij te kriebellen .
ik heb een tuin van een 100 m2 mits deze is ingericht als gezelschapstuin met koivijver en geen plaats meer heb voor groentjes, ben ik van plan op mijn plat dak een 3 tal bakken te zetten (square foot gardening) nu had ik graag geweten of er mensen zijn die hier ervaringen mee hebben?
het lijkt me wel leuk om op deze mannier zelf groentjes te kweken, alle tips zijn welkom want ben een leek als het op groenen kweken aan komt,
ik kijk alvast uit naar jullie reacties
bedankt voor de linkjes ik heb hier zeker iets aan gehad, vooral de laatste heefd me geholpen bij de keuze die ik gemaakt had .
begin maart start ik aan de bouw van mijn bakken en het vullen ervan en dan ......zaaien maar .