Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Ik denk dat dat nog vrij veel is hoor dat je nu kan zaaien. Maar dat gaat wel niet begin augustus oogstklaar zijn, vrees ik.
Maar als je zou zeggen dat je wil oogsten in september of november, kan je zeker nog (eventueel late soorten van -) kool, sla, spinazie, wortelen en rapen zaaien zonder veel problemen.
Ik heb eens gezien dat m'n natgehouden jute zakken gebruikt om over het pas gezaaide bed te leggen, om snel uitdrogen van de grond te voorkomen in de volle zomerzon.
Uiteraard meteen weer verwijderen bij het ontkiemen.
Je kan ook tuinkers zaaien, dat is snel oogstklaar
ooouw op die manier, sorry was effe chinees voor mij
Heb nog nooit zelf zaad genomen van groenten, ik kan ze voordelig bestellen via een clubje hier bij ons
Je kan de groentencarrousel in de gaten houden, dan kan je zaden nemen.
Heb je zaden over kan je ze mee verder sturen.
Er zit altijd wel iets bij dat je leuk vind