Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Hallo allemaal, ik heb de bovenkant van de kalabas afgesneden,en deze uitgehold.
Gevuld met een stukje oase,en deze opgevuld met hederablad,rozen,kangaroepootje,
gaultheriabes,crocus. Daarna de bovenkant van de kalabas er met 2 prikkers erop vastgemaakt
[afbeelding verwijderd niet-https]
[afbeelding verwijderd niet-https]
Op een schaal, met wat herfstblad en kleine soortjes kalabassen erbij.
Heeeeeeeeeeel mooi Tulipa.......echte herfst en zo fleurig............je hebt een bijzondere gave.........Proficiat!!!
Goed idee om kallebas op te vullen .'t gaat misschien met pompoenen ook!!
Die groene dingen rechts is crocus,daaronder (wel goed kijken haha)
zit het kangaroepootje,heeft een dieprode kleur, zijn er ook in geel trouwens.
Zijn leuk om te verwerken in boeketten.
De rechts genoemde crocus(mia) zit hier nog in de knop
er komen oranje bloemetjes aan.
De vroegere of oude naam ervan is monbretia.
En het vervelende is de bolletjes die in het midden zitten zoals Jeannette al vroeg,
daar ben ik de naam van kwijt, zal nog even google,misschien
wordt ik er nog wijzer van,en dan zet ik het erbij. Als iemand anders het weet
wil ik het ook graag weten.