menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Tafelstukje

Ga naar meest recente reactie

peet60

Peet60

[afbeelding verwijderd niet-https]

Hoi, ik kwam nog een leuk tafel stukje tegen, wat ik jullie toch nog even wilde laten zien.

Groetjes Peet
dinsdag 1 januari 2008 - 14:43
jessy6

Jessy6

Beter laat dan nooit , wel een leuk stukje voor de volgende kerst .Bij deze wens ik U een heel goed en gezond 2008 toe . en hoop nog veel van je te zien . groetjes van jessy.
dinsdag 1 januari 2008 - 15:38
yeline

Yeline

een prachtig stuk en inderdaad een idee voor volgende kerst.

een gezond en creatief 2008

grtjs Yeline
dinsdag 1 januari 2008 - 16:08
Jeannette1

Jeannette1

Hai Peet, helaas merk ik op bij diverse reacties van Forumleden op de diverse (genaamd) Kerststukjes o.d., dat deze mensen het waarschijnlijk ALLEEN met de Kerstdagen op tafel hebben staan.

Ik vind dit tafelstuk ook erg mooi van je, en kan je wel iets vertellen.

Eind januari word ik 73 jaar, zolang ik mij kan herinneren, hebben wij de mooie KERSTSTUKKEN (zolang het kon) altijd laten staan tot mijn geboorte-, verjaardag.

Op deze manier, hebben wij er veel en veel langer plezier van, dan menig Forumlid heb ik al gemerkt.

De meesten vinden het een mooi idee voor het volgend jaar, geef mij het maar tot eind januari, brengt toch ook sfeer in het huis!!!

Suc6 en ik wacht al in spanning op je volgende mooie werk-, hobbystuk!

Groetjes, Jeannette
dinsdag 1 januari 2008 - 16:57
mietensie

Mietensie

hoi peet60
ik viend het een heel mooi stukje
hoi jeannette1 ik laat de stukjes ook staan tot eind januari en die niet mooi meer zijn maak ik nog een nu kerst stuk
dus peet u stukje komt nog aan de beurt
groetjes mietensie
dinsdag 1 januari 2008 - 19:27
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).