Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
hey mensen,
het is alweer een tijdje geleden maar hier ben ik weer
Ik heb nu een valentijnsstukje gemaakt.
met gele roosjes en safarabolletjes en opgevuld met platmos.
Wel oppassen hoor met dat geel , voor zover ik weet is dat het kleur van de hoorndragers dus let op als je zoiets aan je partner geeft!
In ieder geval ....... het is wel een leuk stukje!
groetjes Linderic
Goed weer wat van jou te horen en te zien.
Kijk wat ik vond met ff te googlen.........
de betekenis van geel=
Het symbool van de lichtkracht. Het is een sterke kleur die hoort bij wijsheid, levenswarmte en bescherming. Het is een veilige, koesterende kleur.
aldus het internet hé.........
Geel kan je binnenkort wel heel veel gebruiken in paasversiering.
Heel mooi Noepeke maar voor mij mocht het voor valentijn ook rode roosjes zijn en als je rood te rood vindt, kan je afwisselen met iets anders hé.
Wat het belangrijkste is dat het met liefde gemaakt is en moest ik met valentijn jou stukje krijgen, zou ik blozen van de warmte die het uitstraalt.
Bedankt voor het opzoeken op internet
ik had inderdaad nog nooit gehoord dat Geel de kleur van haat , etc is.
ik moet dan eveneens ook bekennen dat dit bloemstukje niet echt voor valentijn was gemaakt , maar om aan iemand te geven die net verhuisd is maar omdat ik nog bloemprikkers had met hartjes heb ik deze erin gestoken, en toen vond ik het meer trekken op een valentijnsstukje , maar dat was niet helemaal de bedoeling
wat mij betreft is het nog te vroeg om nu al een valentijnsbloemstukje te maken ...
maar in elk geval de gele kleur sprak me aan en ik dacht in deze donkere dagen heeft een mens felle kleuren nodig zonder enige bijbetekinis van de kleur geel .
toch allen bedankt voor jullie mening en de persoon aan wie ik het gegeven heb vond het heel mooi .
Ja ik ben nieuw op dit forum. Ik vind het een hele interessante site. Vind er geweldig veel insperatie op. Ik hou ook van bloemschikken en koken, en hier vind je echt mooie tema's op.
Zo raak ik ook weer meer geïnsprireerd om wat meer tijd te gaan besteden aan bloemschikken en decoratie voor ons huis.
Ook fijn om reacties te krijgen en wat bij te kunnen leren.
Groetjes, Knuffeltje