Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Hallo, ik zag een bloemstukje van Petra63, heb deze naar eigen smaak ook gemaakt.
bedankt petra voor het leuke idee. Wat vind je van de mijne?
beschrijving: omwikkel een oase blok met mos en leg deze op een schaal. zet bolletjes (blauwe druifjes) met een prikker vast. leg bemoste takjes langs zij en bovenkant. Vastzetten met groen ijzerdraad. en stek er bloemen en eucalyptus blad tussen de takken.groeten vogelzang [afbeelding verwijderd niet-https]
Leuk dat mn stukje uitdaagd om aan de slag te gaan, ik vind jou stuk ook heel mooi geworden ,ook zijn de bloemsoorten helemaal mijn smaak, het leuke aan dit stuk is dat je het steeds opnieuw kan verversen met andere bloemen,
Volledig akkoord met bovenstaande kritiek, heel goed gedaan , proficiat!!!
Het leuke is inderdaad dat je het bloemstuk kan aanpassen voor elke gelegenheid;
Heb de gerbera's vervangen door witte rozen. Lijkt alweer heel anders. vind persoonlijk dit ook mooier, vond de gerbera's wat te groot. bedankt voor al die reacties. Je mag ook best kritiek geven hoor, kunnen we van elkaar leren.[afbeelding verwijderd niet-https]
Mooie keuze die je gemaakt hebt om de gerbera's te vervangen door de rozen, het stuk is nu rustiger en dat spreekt mij wel meer aan. Mooi gedaan.
Wat niet wegneemt dat er mensen zullen zijn die iets drukker, mooier vinden, maar goed ook dat we niet allemaal hetzelfde zijn....