menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Bloemstukje

Ga naar meest recente reactie

Eliane

Eliane

mos ,rozen ,schoenlappersblad,aspedistra,bosbessenkruid,klimopbessen zuiderwindlelie[afbeelding verwijderd niet-https]

Eliane
zaterdag 9 februari 2008 - 09:13
Lysianthus

Lysianthus

Heel mooi en erg ingetogen van kleuren Eliane!!!!
Ik zou er kleinere rozekes insteken en minder of meer verspreid.
Geniet van je weekend
zaterdag 9 februari 2008 - 10:41
Jose47

Jose47

Hoi,

Ik vind het ook heel mooi, maar ben het ook met Lysianthus eens, ik zou ook kleinere roosje gebruikt heben maar da's persoonlijk. Waar heb je het stuk in gemaakt, een schaal of pot ?

groetjes
Josée47
zaterdag 9 februari 2008 - 14:37
vogelzang

Vogelzang

hallo Eliane,

Ik vind hem mooi van kleur. zelf had ik er waarschijnlijk het bosbesgroen er niet in gedaan omdat hij er wat rommelig van wordt. maar verder vinder ik hem heel leuk.
groet Vogelzang
zaterdag 9 februari 2008 - 19:50
miet1

Miet1

hoi Eliane ik had die bogen gras of wat is dat er uit ge leten maar van de rest vind ik het prachtig
zondag 10 februari 2008 - 09:45
Eliane

Eliane

goedemorgen Miet

Dat lang gras = bosbessenkruid
En als je het bloemstuk hier ziet staan (grotere omgeving, living)stoort dat helemaal niet.Ik persoonlijk vind het hier ook mooier dan op foto
De andere fot, wat daat naar beneden hangt is zuiderwindlelie (wit) en die bolletjes (zwart)
zijn van de klimop.
groetjes Eliane
zondag 10 februari 2008 - 10:02
Eliane

Eliane

(voor Josée)

Hallo
Ik heb het bloemstuk gemaakt in een langwerpige pot (15 cm hoog)
En wat de rozen betreft, met klein roosjes oogde het lang zo mooi niet.Je moet ook zien waar je het stuk zet en hoe je er tegen aan kijkt.
groetjes Eliane
zondag 10 februari 2008 - 10:08
Jose47

Jose47

Hoi Eliane,

Je hebt gelijk, een foto geeft bijna nooit weer hoe het stuk in het echt is of staat en hoe je er tegenaan kijkt.

Groetjes
Josée47
zondag 10 februari 2008 - 11:35
jessy6

Jessy6

Hallo Eliane.

Je hebt weer een geweldig stuk gemaakt, weet zeker in het echt veel mooier als op de foto.
heb dat met het tasje ook gehad, en met de zuiderwind dat je rond heb is best moeilijk goed gedaan hoor. Je mag best trots zijn hoop nog veel van je te zien.

Gr v Jessy
zondag 10 februari 2008 - 20:09
miet1

Miet1

hoi Eliane
in een grote ruimte komt het beter uit
maandag 11 februari 2008 - 17:01
Karintje

Karintje

Hoi Eliane,

Eigenlijk ben ik heel benieuwd naar een foto met "zij-aanzicht", zodat we het recepiënt beter kunnen zien waar je bloemstuk instaat! Als ik het stuk zo zie heb ik ook eerder de indruk dat de gekozen materialen aan de "grote" kant zijn.

Het leuke op dit forum is dat iedereen zijn PERSOONLIJKE mening neerschrijft, dus hoe hij het stuk ziet! Daar kan je enkel maar uit leren en ik vind het altijd fijn om de commentaren van anderen op mijn werkjes te lezen, te overwegen en er eventueel iets mee te doen
Wat zeker niet wil zeggen dat ik het er altijd mee eens ben hoor

Groetjes en nog veel bloemschikplezier, zowel hier als Thuis

Karin
dinsdag 12 februari 2008 - 12:38
RVRV

RVRV

Ook een mooi bloemsturk

Groet
RVRV
woensdag 13 februari 2008 - 23:41
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).