Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Ik heb een hart van oase vol gestoken met bont blad,verder heb ik een toef bloemen erin geprikt van gebera, ranonkels, een roos en wat gele bolletjes, weet niet hoe ze heten, verder heb ik van berengras knopen gemaakt met kraaltjes erin, en met rode buigzame takken heb ik het op een speelse manier afgemaakt
De wortel in het andere stukje is gewoon decoratief , ik vind het leuk om niet zulke standaard stukken te maken , vandaar dat ik graag met takken, wortels of andere aparte natuurlijke dingen werk
groetjes Petra
Grappig dat je dat vindt Hommeltje ik vroeg me juist af of het met een rode toef bloemen niet meer een valentijns gevoel op zou roepen en het stuk wat rustiger maken.
Verder vindt ik het bonte hart heel mooi met de takken erin.
Ik verkies ook rood voor valentijn, maar je kan natuurlijk ook voor je interieur een andere kleur kiezen (bij mij staat rood nu ook niet zo goed, maar dan zou ik het bv. allemaal op roze houden, het hart vind ik ook heel mooi met die bonte bladeren....
Ik deel de mening van Julie ------> Valentijn is rood!
Ik vind het wel een heel mooi hart!
Grtz,
Karin
Hallo allemaal,
Ik doe dus juist nooit wat verwacht word, ik hou helemaal niet van alles wat standaard is , dus kies ik bewust voor andere kleuren, daar komt bij dat ik echt niet van rood hou en dus nooit werk met rode bloemen, zo is het leuk om alle verschillende meningen te horen,
Groetjes Petra
Gelukkig maar , dat we allemaal een verschillende keuze hebben anders zou de wereld er nogal saai uitzien.... zolang ieder maar van het zijne geniet en de verschillende meningen kunnen voor anderen op dit forum een leuk initiatief zijn.
Gelukkig maar , dat we allemaal een verschillende keuze hebben anders zou de wereld er nogal saai uitzien.... zolang ieder maar van het zijne geniet en de verschillende meningen kunnen voor anderen op dit forum een leuk initiatief zijn.
Groetjes
Josée47
Hoi Josée
Ben het helemaal met je eens ,dat is juist het leuke van dit forum, en superleuk om al die verschillende smaken in de bloemstukken terug te zien,
Ik kan me voorstellen dat je niet van rood houd...maar dan had je misschien beter voor 1 kleur kunnen kiezen want dat brengt rust omdat je ook al bont blad voor je hart hebt gebruikt.