Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Tegenwoordig doet imageshack precies raar.
Wat ik doe als de foto niet werkt en men een rood kruisje of niets ziet.
Ga op het rode kruisje staan en neem de properties van de foto, hier in dit geval :
http://img399.imageshack.us/img399/1609/dsc04133zo3.jpg
Open deze link in een browser en dan zal u de foto zien.
Vervolgens neemt u weer onderaan de Direct link en voegd deze terug hier als foto.
Raar maar dit is de enige manier dat ik tegenwoordig een foto kan uploaden.
Hopelijk heb ik het duidelijk uitgelegd
Ik vind het idee heel leuk, de kleurencombinatie prachtig maar persoonlijk vind ik de verhouding van het bloemstuk niet kloppen met de schaal die eronder verwerkt is.
uitleg palmsirkelOasis taart van ongeveer 22 a 23 cm
Leg je taart plat op tafel _uitsnijding maken zoals een golf, begin een beetje voor het midden met je mesje , zet je taart recht en maak met je mes van boven een insnijding van 2 cm tot je
golf helemaal weg is , de andere zijde doe je juist het tegen over gestelde
Onder kant een stuk weg nemen dat hij kan recht staan
Voor mijn stukje had ik nog een rond stukje oasis nodig voor van onder voor mijn bloemetjes ongeveer 2cm en je taart er dan op vast maken met 2 saté stokken
Oasis neer leggen en je waaier er op leggen steel af doen en van onder vast doen met zwarte kopspelden , volgend blad nemen en je bladen af doen en tussen die openingen steken tot alles dicht is en telkens van boven vast zetten , boven kant van je blad dat uit steekt af knippen andere kant het zelfde
Je taart recht zetten en met groot lang blad volledig dicht doen ongeveer 3stuks en wat uit steekt wat af knippen ik ken de naam niet van die bladeren sorie
En dan mag je de bloemen er insteken wat je zelf verkiest ook langs bijde zijden
Oasis nat maken hé
Groetjes nadine
Nou ik vind het PRACHTIG. of hij naar verhouding goed is daar heb ik geen verstand van,ben zelf maar amateur.
en nog bedankt voor de duidelijke beschrijving.[afbeelding verwijderd niet-https]