menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Herfstukje

nadine1951

Tekst aangepast

Nadine1951

herfstukje
foto staan op een nieuwe topic

maandag 15 september 2008 - 00:35
Jose47

Jose47

Hoi nadine,

Ik doe het tegenwoordig op een vrij simpele manier:

Je klikt in je scherm van nieuw topic : op afbeelding, dan opent er een scherm en klik je 'bladeren' aan, dan ga je naar de foto die je wil plaatsen, klikt deze aan en klik op 'open' dan kom je terug op je eerste schermpje en dan klik je op 'opladen', dan krijg je het scherm van imageshack, wanneer je foto daarop te zien is, klik je in het vakje het vinkje van 'include details' weg, dan moet je de eerste regel daaronder aanklikken (hotlink voor forums 1° zodat die in het blauw komt (kopiêren), dan druk je 'ctrl c', dan sluit je alle schermen zodat je terug op je scherm van je topic komt, en dan doe je 'ctrl v'.

dan wordt de foto geplaatst (je ziet dan de foto nog niet, totdat je 'plaats bericht' doet). Proberen maar...
Groetjes
Josée
maandag 15 september 2008 - 08:12
nadine1951

Nadine1951

Bedankt josée ik zal het eens proberen want zo een slimme op de pc ben ik niet
maandag 15 september 2008 - 08:40
Jose47

Jose47

[afbeelding verwijderd niet-https]

Nog iets vergeten te melden : als je terug op het schermpje van je topic komt, moet je wel klikken waar de foto moet komen , de cursor moet er dus staan....

Ik kijk al uit naar je foto.

Groetjes
Josée
maandag 15 september 2008 - 08:54
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).