menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Column Zenuwweek

Ga naar meest recente reactie

WeSs

Tekst aangepast

WeSs

Wat is het toch een week vol zenuwen.
Zenuwachtig omdat ik deze week naar mobach ging.
En zenuwachtig voor mijn project op school.
Mobach, dat was gister... Wat geweldig was dat zeg! prachtig om te zien hoe ze de potten maken.
Allemaal handwerk, wat wij ook zeer veel in de winkel hebben.
Een hoop 'klei' water en hulpmiddelen en het klei komt langzaam maar zeker uit te zien als een waar prachtwerk.
Laten drogen, de oven in, afkoelen en glazuren maar...
En op de speciale opendag waren er ook nog eens B-keuze potten verkocht... Al is er maar 1 klein bolletje gekomen op de vaas dan is het een B-keuze, bijna niet te zien dus.
Er stond helaas niets bij wat ik wou hebben... toch maar 2 A-keuze vaasjes gekocht waar ik zeer blij mee ben.
Het is een vaas met zeg maar 2 bolletjes op elkaar.. wordt ook weleens barbapapa vaas genoemt.

[afbeelding verwijderd niet-https]

En dan nog wat er dinsdag moet komen...
Het project, het moet een restaurant tafel worden met een mooi groot tafelstuk.
Wat ik van plan ben is met bamboo en orchideeen te werken, mijn echte ideeen komen pas op als ik
echt bezig ben. Ik ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken en ben nu al best zenuwachtig!
zondag 2 november 2008 - 15:26
LauraK

LauraK

Hallo Wess,

Gezien de bloemstukken die je hier al hebt laten zien, en die je ook 'zomaar' ter plekke gemaakt hebt,
ben ik ervan overtuigd dat je ook dit project succesvol zal afsluiten! Je hebt het in je vingers, je bent
creatief, blijkt ook onder druk goed te kunnen presteren, dus dit gaat helemaal goed komen. Durf in
jezelf te geloven en op jezelf te vertrouwen'!

Heel veel succes gewenst, voor dinsdag!

Groeten van Laura.
zondag 2 november 2008 - 15:38
meuwissenj

Meuwissenj

Hoi Wess

Ook door mij heel veel succes gewenst voor Dinsdag.
Ik denk niet dat jij je veel zorgen moet maken, je kunt het.
En vergeet niet, om achteraf een foto te plaatsen van je kunstwerk.

TOI TOI TOI

Gr Marga
zondag 2 november 2008 - 17:41
Mari

Mari

Hey WeSs,

Véél succes voor dinsdag!!!
'k zal zeker een kaarsje doen branden maar ik denk niet dat je dat echt nodig zal hebben. Ben er zeker van dat je wel iets prachtigs tevoorschijn zal toveren!!!

Groetjes Mari
zondag 2 november 2008 - 18:36
Jose47

Jose47

Hoi WeSs, dat komt allemaal wel goed hoor, ik twijfel geen ogenblik aan je..... laat ons achteraf ook maar meegenieten van de foto's, ik kijk er al naar uit .
Josée
zondag 2 november 2008 - 20:26
Dess

Dess

Heel veel succes Wess Dinsdag weet er alles van had ook altijd de zenuwen
mooie potten hebben ze bij Mobach he?
in mijn tijd was Mobach altijd goed te herkennen aan de potten met groenen scheur
maandag 3 november 2008 - 16:48
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).