Hartelijk bedankt aan iedereen voor de lieve en bemoedigend comments.
Onderschat niet de kracht van de presentatie
Ik probeer zoveel mogelijk met materialen uit mijn tuintje te werken, aangevuld met af en toe eens een bloemeke uit de winkel maar het moet democratisch van prijs blijven
Vrienden of kennissen steunen me ook volop door me materialen aan te bieden.
Onlangs ging ik naar het tuincenter en wat zag ik daar tegenover op openbaar domein, een oude klimop vol bloemen, natuurlijk kon ik het niet laten de groendienst alvast een beetje te helpen met het snoeiwerk
Materialen: denneappeltjes aangebracht op 2 mandjes met een lijmpistool, licht bespoten met een kleurtje of naturel en de gaatjes bestopt met materiaal naar keuze.
Opvulling: tussen de twee mandje een ovaal kommetje opgevuld met oasis en volgestoken met conifeer, tussenin de pyracanthabessen aangevuld met zaaddozen van asters en denneappeltjes in dezelfde kleur als de mandjes om het als een geheel te laten samenvloeien afgewerkt met meulenbeckia om het speelse effect.
:0261
Tip die ik kreeg van Josée: wandel eens oplettend door je tuin, laat je fantasie de vrije loop en ontdek wat je allemaal ontdekt aan rijkdom dat je kan gebruiken om te bloemschikken, bij mij heeft het gewerkt