Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Hoi Annelot,
prachtig paasstukje. Heel mooi gedaan.
Mag ik je een kleine tip geven : ik veronderstel dat je pitriet of ijzerdraad gebruikt hebt ('t is niet zo duidelijk) als je dit vloeiend rond je stukje maakt is dat ook heel mooi.
Josée
Het ziet er naar uit dat je gegrepen ben door het "bloemschikvirus"
Je hebt talent meid...ga zo door...ik ben benieuwd wat je nog meer in petto voor ons hebt!
Voor mij mag je best blijven frutselen hoor Annelot, ik vind je gefrutsel prachtig
Je mag zeker je afbeelding een beetje groter zetten, zodat we je prachtwerkje nog beter kunnen bewonderen.
Kan je er ook de werkbeschrijving bijdoen pls?
Je hebt het zeker in je vingers en in het vizier.
Proficiat!
Fijn weekend
Groetjes
Lysianthus
Ik heb ook eerst geprobeerd om het pitriet eromheen te maken maar het was zo stug (ik had ze met verf wit gespoten) en daarom vond ik het er niet zo vloeiend uitzien dus ik heb het toch maar zo gedaan.
Tips zijn echt welkom, een ander kijkt er toch weer anders tegenaan als dat je zelf doet.
Hoi Linda,
Dan heb je het goed opgelost met het pitriet.
Je hebt pitriet in verschillende diktes, je hebt ook dunnere en die is heel soepel en die krijg je meestal waar je wilt.
In ieder geval het is een mooi , speels stuk geworden, knap gedaan hoor.
Josée
Oh ja, de beschrijving...
Ik heb gaatjes geprikt in parelmoerschelpen (Action, 1 euro) en met spelden vastgezet op de krans.
In het midden zit een blok oase (in een plastic zakje)en daarin zitten de bloemen van klimop uit de tuin,ranken van kamperfoelie (uit de tuin),lila gipskruid (0,50 euro) en roze tulpen(2 euro).De tulpen en ranken heb ik langs de krans losjes vastgezet met een stukje ijzerdraad met daaraan een roze pareltje (van een parelketting v/d Action, 1 euro)
ps.Ik weet eigenlijk niet hoe ik een grotere foto moet plaatsen...
Ik zal je proberen uit te leggen hoe je een grotere foto kan plaatsen.
Links van je, waar je je berichten schrijft, zie je afbeelding staan, daar klik je op en in het venster dat opent, klik je op bladeren
afbeelding selecteren en openen.............opladen........... nu ben je in een nieuw venster bij Imageschack, daar kies je helemaal bovenaan “DIRECT LINK TO IMAGE” je kopieert de link en sluit Imageschack met het rode kruisje in de rechterbovenhoek. ......je plakt de link vervolgens in het venster van tuinadvies onderaan bij url van de figuur, nu nog invoegen en niet je bericht vergeten te plaatsen.
Veel succes, probeer het maar zoveel je wil, je kan achteraf altijd door te ""wijzigen"" alles wissen of iets anders plaatsen.