Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Hallo ,
Tijdens de tuindagen "Gardens of Excellence" deelgenomen aan een workshop o.l.v. Carl Vandermoere=>tafelstuk met herbruikbare basis=> dit is het resultaat
[afbeelding verwijderd niet-https][/img]
groetjes Linda
Ja, mijn zus was de fotograaf ter plekke.
De berkenschors is tegen een plankje van ongeveer 2 cm dik, 10 cm breed en 50 cm lang geplakt.Ook de verdelingen bovenop zijn met de schors en geplakt, de bloemen zitten in kleine glazen flesjes, ertussen zit wat mos en een soort gedroogde(precies koraal) takjes om alles een beetje op te vullen en op zijn plaats te houden, gemakkelijk te hergebruiken als de bloemen uitgebloeid zijn.
Hoi Linda,
wat leuk om daar eens een workshop te doen, het resultaat is echt magnifiek geworden, ik moet eraan denken als de buurman zijn berk gaat snoeien, misschien kan ik dan wat stukjes van hem krijgen, bedankt voor het leuke idee.
groetjes van Rini