menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Oproep

Ga naar meest recente reactie

Manuela

Manuela

Hallo iedereen,

Wij ( studenten van janitor ) zijn volop aan het zoeken naar mensen mannen of vrouwen die ons volgend jaar willen komen vergezellen. Somige onderde cursiten zitten daar al enkele jaren en sommige onder ons blijven elk jaar opnieuw komen omdat het zo een gezellige sfeer is.
Het is creatief Bloemschikken en is of wel elke dinsdag namiddag of op woensdag avond. De prijs is 260 euro voor een heel jaar maar je kan dit ook betalen met opleidingscheques zodat je 125 euro minder moet betalen. En als je geen hoger middelbaar onderwijs diploma hebt krijg je 250 euro terug zodat het les geld maar 10 euro kost. In het les geld zit je cursus en alle basis benodigdheden zoals oasis, krammen, stokjes, enz. zelf moet je enkel je bloemen en je recipient meebrengen. En ik kan u zeggen dat je vanaf week een tot de laatste week met een pracht van een stuk naar huis gaat. Heb je je bv. ingeschreven voor dinsdag en je kan een les niet mag je gerust op woensdag komen dat is allemaal geen probleem. En je hebt natuurlijk ook de vrijheid van bloemen die je mag meebrengen zodat ieder met netiets anders naar huis gaat. er is ook een site van www.janitor.be en deze school is gevestigd in Sint niklaas achter het station. Er zijn zelf mensen van beveren en sint-gilles die naar ons komen omdat het echt zo gezellig is. Wij zijn echt zo een groepje vriendinnen geworden. en als je erbij gaat komen word je direkt opgenomen in de groep. Jemoet wel enkele trappen doen voor je in de klas benten er is geen lift.
Ik hoop dat ik enkele mensen warm heb kunnen maken om deze cursus te volgen. En ben je nog niet overtuigd kom dan gerust even een kijkje nemen we hebben nog les tot het einde van schooljaar.
de uren van dinsdag kan ik niet zeggen wan ikzelf ga op woensdag avond en dan beginnen we rond half zeven tot negen a negen uur dertig . Dat is e zien hoe moeilijk ons stuk is.

Hopenlijk tot ziens
Manuela een leerling van Janitor
maandag 4 juni 2007 - 02:57
Pauline

Pauline

Hallo Manuela,

Ik ben wel geintresserd maar wekelijks wordt me dit wel erg druk mits ik ook nog 2x ga sporten.
Ben ik verplicht elke week te komen of zou ik eens kunnen schipperen

grtjes
Pauline
maandag 4 juni 2007 - 16:54
Manuela

Manuela

Hallo Pauline,

Natuurlijk ben je niet verplicht van elke week te komen maar het is best het op voorhand te zeggen of het aan iemand te laten weten zodat we ons geen zorgen moeten maken. Maar kom gerust eens kijken op een woensdag avond dan breng ik mijn foto's mee van de dingen die we al gemaakt hebben. Het is echt een heel toffe groep ik kijk er echt elke week naar uit om te gaan.

Groetjes en mischien tot een dezer
Manuela
maandag 4 juni 2007 - 17:22
Pauline

Pauline

Hallo Manuela,

een van de vogende woensdagen kom ik eens kijken kan wel nog niet zeggen welke
Tot dan

Pauline
maandag 4 juni 2007 - 20:09
Manuela

Manuela

Hallo Pauline,

Kom gerust afmaar hou er wel rekening mee dat wijmaar 4 weken meer les hebben en dan is het grote vakantie
je kan mij altijd bereiken op het nr 0477 933 464

Groetjes Manuela
dinsdag 5 juni 2007 - 04:47
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).