menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

De serre ontsmetten

Ga naar meest recente reactie

cactelders

Cactelders

[afbeelding verwijderd niet-https]
Dit is een product om aan te steken en de planten mogen in de serre blijven . Het is blb al jaren uit de handel maar de goede man had nog een voorraad want hijzelf gebruikt het nog jaarlijks. Heeft er iemand van de ouderen onder ons hier cactuservaring mee ?
donderdag 11 oktober 2007 - 19:45
ChrisB

ChrisB

Wij hebben hier ook nog zo'n uit de handel genomen rookbommen (weet niet of het het zelfde actieve ingredient is). Werkt zeer goed, alleen niet tegen rupsen heb ik ondervonden
donderdag 11 oktober 2007 - 19:48
stekeltje

Stekeltje

ik heb daar vroeger nog over gehoord van een liefhebber die dat gebruikte; heel doeltreffend maar het schijnt dat je enkele dagen niet in de serre kan, ik ben er nooit aangeraakt
donderdag 11 oktober 2007 - 19:52
ChrisB

ChrisB

Alle vallen en deuren dicht, en inderdaad 3 dagen niet in de serre komen
donderdag 11 oktober 2007 - 20:21
AlainFSD

AlainFSD

Bangelijk spul, niet aan beginnen is mijn advies,
Bush Jr heeft voor minder duidelijke gifplannen
landen aangevallen
Wist niet dat dit spul nog te verkrijgen was, in geen
twin tig jaar gezien, evenmin als hun toendertijdse
toegewijde gebruikers ?
Voor hen die ooit van Braem van Wijnendaele (Torhout) hebben
gehoord, dat mannetje was daar erg voor te
vinden. Toen ik nog niet beter wist mocht ik
het onmiddellijke resultaat zien, de dag na gebruik
Wist ik veel waarom ik steeds hoofdpijn had, en zijn ratten niet ?

Alain

vrijdag 12 oktober 2007 - 01:40
Angus

Angus

bij het Vlaams Zaadhuis is stuifzwavel ofzoiets te verkrijgen (moet ook aangestoken worden in de serre)
is dat ook zo giftig?
(er staat bij dat je de serre niet meer mag betreden zolang er dampen aanwezig zijn...dus gezond zal het wel niet zijn zeker?)
vrijdag 12 oktober 2007 - 18:16
cactelders

Cactelders

Stuifzwavel was eigenlijk de bedoeling ,ik had "iets" zien staan dat gebrand had bij de bloemist in kwestie en dacht dat het stuifzwavel was! Toen ik hem om inlichtingen daaromtrend vroeg kwam de aap uit de mouw " ik heb iets vééééééééééle beter ( lees dodelijker ) enz.................
vrijdag 12 oktober 2007 - 18:19
Paronoto

Paronoto

De lucht is zeker nog niet smerig genoeg dat ge al dienen bazaar nog in huis haalt en gebruikt....Zoek eerst maar ne keer op VAN WAAR het vandaan komt..Van Buiten? Wel, sluit dienen toegang "van buiten" af en ge zijt al voor 99% zeker dat er geen beesten van buitenuit naar binnen kunnen. Den oorlog van 14/18 is al lang over en uit, de doden begraven en al eens vergeten....
vrijdag 12 oktober 2007 - 20:09

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon