Ik zie mezelf nog altijd als ééntje met de cactus-luier aan
dus als beginnend broeksventje mag ik zeggen dat ik veel steun en hulp gekregen heb aan jullie ouwe ....
.....
Ik weet niet waar het hier over gaat en ik hoef het ook niet te weten ! !
Ik weet wel dat ik enige tijd terug inderdaad ergens een meningsverschil met verlies van één waardevolle wijze heer heb zien gebeuren,dit tot mijn grote spijt aangezien ik vondt dat ik met mijn prille kennis zeer veel hulp gekregen heb van deze heer.
Ik moet zeggen dat ik vanaf dit gebeuren ,stilletjes aan minder en minder of het forum kom,en dan te bedenken wanneer er vroeger een problemen waren om op het forum te geraken,ik de muren wel kon oplopen als ik 1dag miste ! !
De tweede reden is ook,dat je als onwetende beginneling je nu niet meer zo vrij voelt om vragen te stellen,aangezien je wel weet dat sommige vragen voor jullie waardevolle ouwtjes dikwijls kunnen aanzien worden als domme vragen.Gelukkig waren jullie daarin zeer begripvol wetende dat ik nog nem cactus-pamper aan had.
Maar toch voel ik mezelf niet meer zo vrij om sommige vragen te stellen aangezien ik mezelf soms niet zo lekker voelde met reacties van enkele nieuwe forumleden.
En aangezien ik nogal een vredelievend persoon ben,vermijd ik liever zo'n situaties.
DAAROM DIRK,
Tenslotte ben jij ééntje van die waardevolle,behulpzame ouwe(jonge
) steunpilaren voor ons ,jonge
veulens en wordt je raad/mening erg gewaarderd ! !
Aan de andere forumleden:
Mensen bedenk er zijn belangrijkere dingen in leven dan ruzie maken hoor !!
HOPELIJK KOMT DE RUST EN DE GOEDE OUWE SFEER VLUG TERUG , EN MISSCHIEN HIERMEE OOK NOG ENKELE VAN DIE WAARDEVOLLE OUWELINGEN ! !
Met vriendelijke groet,
Caroline