menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

KIJK ZIE CLUB BRUGGEMET MIJ HEB JE OOK AL RUZIE

Ga naar meest recente reactie

cactelders

Cactelders

Omdat ik het te zot vind voor woorden heb ik de vorig ruzie laten passeren en een paar ervaren , waardevolle mensen zien verdwijnen van dit forum. Mensen die stuk voor stuk hun strepen verdiend hebben in ons klein wereldje. Nu met deze laatste ruzie begrijp ik dat dit niet langer kan of dat het zal aanzien worden als stilzwijgend toestemmen in deze toestand. Nu, verre van , ik erger mij dood als ik zie dat meningsverschillen ontaarden in vuilbekkerij, en mijn nekharen gaan rechtstaan als ik moet opmerken dat het terug die zelfde aap is die van zijn kloten staat te maken als er iemand blijkt een andere smaak te hebben. Verder geen woorden meer aan vuil te maken aan om niet te vervallen in dezelfde stijl- (loosheid). Enkel dit nog , Willy , Paul , Harry , en nu Alain ook nog : “ Ik heb heimwee naar jullie wijze woorden “

Dirk Everaerd
vrijdag 19 februari 2010 - 23:48
stekeltje

Stekeltje

En deze woorden kan ik alleen maar bijtreden. Het is steeds dezelfde gefustreerde mens die zich "gepakt" voelt.
zaterdag 20 februari 2010 - 00:27
WillyN

WillyN

Dit zijn ook wijze woorden Dirk.

Willy
zaterdag 20 februari 2010 - 10:49
Dany

Dany

Ik kan alleen maar Dirk volledig gelijk geven
zaterdag 20 februari 2010 - 11:10
Angus

Angus

Als "jonge ancien" van dit forum, moet ik Dirk volledig gelijk geven.
De vroeger zo gezellige sfeer van dit forum is er op redelijk korte tijd sterk op achteruitgegaan, alsook het verdwijnen van de kennis en mening van vele liefhebbers met vele jaren ervaring, door "nieuwelingen" met lange tenen en een grote mond...
zaterdag 20 februari 2010 - 12:29
mjohanna

Mjohanna

hoera !!!!!!
ik weet niet waar het laatste gedoe over ging omdat ik het nog nauwelijks de moeite vond om de cactusrubriek te openen.
de paar aardige mensen ten spijt.

maar of de goeie ouwe tijd terug keert???
zaterdag 20 februari 2010 - 13:12
stekeltje

Stekeltje

maar of de goeie ouwe tijd terug keert???
Laat het ons hopen hè, toen konden we eens lachen zonder dat iemand je dat kwalijk nam.
zaterdag 20 februari 2010 - 13:14
Rita1960

Rita1960

Dirk,

Ge hebt helemaal gelijk!
ook ik mis deze personen met hun kennis hier op dit onderdeel.

groetjes,

Rita
zaterdag 20 februari 2010 - 19:57
dilisen

Dilisen

Ik zie mezelf nog altijd als ééntje met de cactus-luier aan dus als beginnend broeksventje mag ik zeggen dat ik veel steun en hulp gekregen heb aan jullie ouwe .... .....

Ik weet niet waar het hier over gaat en ik hoef het ook niet te weten ! !

Ik weet wel dat ik enige tijd terug inderdaad ergens een meningsverschil met verlies van één waardevolle wijze heer heb zien gebeuren,dit tot mijn grote spijt aangezien ik vondt dat ik met mijn prille kennis zeer veel hulp gekregen heb van deze heer.

Ik moet zeggen dat ik vanaf dit gebeuren ,stilletjes aan minder en minder of het forum kom,en dan te bedenken wanneer er vroeger een problemen waren om op het forum te geraken,ik de muren wel kon oplopen als ik 1dag miste ! !

De tweede reden is ook,dat je als onwetende beginneling je nu niet meer zo vrij voelt om vragen te stellen,aangezien je wel weet dat sommige vragen voor jullie waardevolle ouwtjes dikwijls kunnen aanzien worden als domme vragen.Gelukkig waren jullie daarin zeer begripvol wetende dat ik nog nem cactus-pamper aan had.
Maar toch voel ik mezelf niet meer zo vrij om sommige vragen te stellen aangezien ik mezelf soms niet zo lekker voelde met reacties van enkele nieuwe forumleden.
En aangezien ik nogal een vredelievend persoon ben,vermijd ik liever zo'n situaties.

DAAROM DIRK,

Tenslotte ben jij ééntje van die waardevolle,behulpzame ouwe(jonge ) steunpilaren voor ons ,jonge veulens en wordt je raad/mening erg gewaarderd ! !

Aan de andere forumleden:
Mensen bedenk er zijn belangrijkere dingen in leven dan ruzie maken hoor !!

HOPELIJK KOMT DE RUST EN DE GOEDE OUWE SFEER VLUG TERUG , EN MISSCHIEN HIERMEE OOK NOG ENKELE VAN DIE WAARDEVOLLE OUWELINGEN ! !

Met vriendelijke groet,
Caroline
zaterdag 20 februari 2010 - 20:34
TomJ

TomJ

Ik heb het zelf enkele maanden te druk gehad om op het forum te komen.
Dirk, laat het niet aan je hart komen, want we weten allemaal ondertussen wel vanuit welke hoek het komt.
Toch jammer dat de naam van zo een leuke ploeg altijd maar weer om zeep wordt geholpen door hun "supporters".

Tom

zondag 21 februari 2010 - 14:01
cactusman

Cactusman

hallo is het weer van dadde men zou beginnen denken dat er onnozelaars terug bezig zijn . als ze anders niets kunnen dan afbreken .... buiten er mee t'zijn rotte appels verwijderen
zondag 21 februari 2010 - 14:05
jumperke

Jumperke

Ik vind het jammer dat er op zo'n korte tijd zoveel veranderd is op het forum en dit door discussies die soms beginnen over de kleinste pietlullige dingen en die eindigen in een slaande ruzie waarbij men soms al eens grof uit de hoek durft komen.
Wees verdraagzaam en respecteer mekaars mening, het zou toch maar saai zijn moest iedereen dezelfde mening hebben? Het forum is er om mekanders mening te horen en daaromtrent te discussiëren, maar steeds op een deftige manier zonder dat het overgaat in een ruzie. Weet waar de grenzen liggen.

Ik mis de hechte forumbende van vroeger met de gezellige sfeer en de pret die er hier en daar in een topic werd gemaakt. Maar het meest van al mis ik die ellenlange discussies die er soms waren, waaruit je hopen informatie kon halen en waarin iedereen gerust zijn mening of 'zijn zeg' kon doen zonder dat iemand deze personen daarna 'afbreekt'.

Door al deze gebeurtenissen gaat de ene na de andere ervaren liefhebber hier weg, stuk voor stuk mensen die jarenlange ervaring hebben en echt weten waarover ze spreken. Dit is pas een groot verlies voor ons forum!!!
Deze ochtend opende ik mijn mail en moest ik weeral het trieste bericht lezen dat Alain1 geen moderator meer wil zijn...Waar zijn de toch mee bezig!

Respecteer wat ieder zegt in een topic en wanneer je met iets toch niet akkoord bent, verwoord dit dan deftig zonder dat je mekaar gaat afblaffen of staat te vitten op mekaar. En als er mensen zijn die een ander standpunt/mening hebben dan het Uwe; neem dit positief op en beschouw dit niet als kritiek.

Dit is wat ik ervan vind!

jerko
zondag 21 februari 2010 - 16:11
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).