menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Reis Alain naar Mexico

kbuffel

Kbuffel

Hallo, ik ben de broer van Alain FSD, Koen Buffel. Volgens onze dikken zou hij een verslag van zijn reis posten op tuin advies. Ik ben vers ingeschreven, kan iemand me de weg wijzen waar ik mijn broer een beetje in 't oog kan houden of eventueel een berichtje naar hem sturen ?
donderdag 1 maart 2012 - 14:16
Pieter

Pieter

Dag Koen,
Ik vermoed dat het op het forumonderdeel 'reisverhalen' zal zijn: http://forum.tuinadvies.be/forum_subcategorie.php?hid=10&sid=36
donderdag 1 maart 2012 - 15:14
AlainFSD

AlainFSD

Neen hoor, ik post die gewoontegetrouw hier. De administrators moeten het verhaal na afloop van de reis maar gewoon toewijzen waar ze dat willen.

mvg vanuit Bahia de Los Angeles van waaruit de internetverbinding uiterst traag is, zit al uren te zwoegen om die eerste twee dagen online te krijgen en alvast een deel van dag drie (gisteren) klaar te krijgen. We wacten alhier tot de storm van de afgelopen dagen gaat luwen zodat we een poging kunnen wagen om de Zee van Cortez op te gaan.

Alain
zaterdag 3 maart 2012 - 08:06
kbuffel

Kbuffel

Ok thx ik wacht wel af
zondag 4 maart 2012 - 11:25

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).