Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Een synoniem is O. humifusa. Mijn plant is jammer genoeg nog een stuk te klein om al stekken uit te delen. Hoewel... ik heb nog zaailingen staat waar er wel een klein plantje van wegkan. Interesse?
ja ik heb daar wel een stek van, alleen hoe gaat dat bij jou geraken
Wel Dany, als ge dat aan mij geeft op de volgende vergadering in Gent, dan is dat al wat dichter bij huis, nietwaar Bartholomeus ? Ik woon op enkele km van den B. heb ik zaterdag begrepen. Dus laat het mes maar zijn werk doen.
Alvast bedankt voor de moeite. Dany - Marc en ik wonen in het Brugse dus....
O. compressa is voor te (leren) enten . Tijdens mijn reisvakanties heb ik eens zeer goede resultaten gezien, men kon bijna niet zien dat de planten geent waren.
Beter nog op echinopsishybriden...moede daar nen hoop van hebben???? Ik ga ze op de composthoop smijten....Enten? Als 't echt moet ja, zoniet never/jamais.
Eindelijk zijn de plantjes in Assebroek toegekomen. Bedankt dany , hartelijk dank ,je hebt zeker ene tegoed. en wardje ook voor de transport. Misschien te ELK.
Eindelijk zijn de plantjes in Assebroek toegekomen. Bedankt dany , hartelijk dank ,je hebt zeker ene tegoed. en wardje ook voor de transport. Misschien te ELK.