Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
weet iemand wat voor cactus dit is? Op dit moment zijn er geen bloemen Dit is een oudere foto. Volgens mijn tante (van wie ik deze cactus net gekregen heb) zouden de bloemen een vanilleachtige geur verspreiden.
Alvast bedankt!
Bedankt voor de snelle reacties!!
Ik vind het ook een heel schoontje! Ik had die foto gezien en zei tegen mijn tante dat ik dat een hele mooie cactus vond en nu een jaar later ofzo ben ik op bezoek geweest en heb ik de cactus mee naar huis gekregen (zij was 'm beu )
@Dany: hmm een nieuwe hobby zal het niet worden, daar heb ik geen plaats voor Ik zie heel graag planten, maar ik vind dat mijn appartement nu al te vol staat....Maar ik doe er wel niks van weg dat kan ik niet over mijn hart krijgen.
@Vivianne: ik snap ook niet waarom iemand zo'n plant beu kan worden, maar ik ben er wel blij om
Ik heb gezien dat er een klein "baby"cactusje naast groeit, dus mss kan ik over een paar jaar wel genieten van twee zo'n mooie exemplaren
Ik hoop dat ik hem goed ga verzorgen, want ik ken er helemaal niet veel van. Ik moet er eens wat opzoekingswerk doen. Ik heb nog een cactus (een mammillaria) en die bloeit precies ook elk jaar, maar er komen "knoppen" op en dan drogen die uit dus ik weet helemaal niet hoe zo'n bloemetje eruit ziet