Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Hai Phyton, zoek maar even op bij zoeken hier bovenaan, klik daar papaver in en wacht dan even.
Op deze manier kun je hier erg veel opzoeken.
Mocht je er ook van willen hebben, geef dan even je naam en huisadres op per email aan mij, mijn gegevens staan bij mijn profiel!
Groetjes, Jeannette
Dag Jeannette,
Zo te horen zou ik best nog wel eens vrachtje zaadjes opsturen naar jou,denk je niet.
Of wordt het allemaal een beetje te veel werk
grtjs
kabouterke
Dat is heel simpel hoor Wimmeke, als je zaden zoekt of hebt en je wilt ruilen zet het in de aparte topic hier een eindje verder naar beneden.
Je stopt je zaadjes in een ongebruikte koffiefilter of in die heel kleine plastiek zakjes (! dan moet het zaad echt wel goed superdroog zijn, anders gaan ze schimmelen. De naam er op, evt nog wat tips om te zaaien, ... en dan stop je die in een enveloppe en stuur je die naar de desbetreffende persoon.
Als je niet teveel zakjes in één enveloppe steekt, kom je perfect toe met 1 postzegel (dat is nu ook de kost niet hé?)
Jij krijgt dan wat van de ene in ruil voor wat anders enz... Want wat jij zoekt heeft iemand anders teveel, en wat jij hebt, is iemand misschien dringend naar op zoek.
Als je dat dan zelf nog wat bijhoudt wie wat wanneer gekregen heeft, wordt er niemand benadeeld.
Hallo Anne welkom op dit fijne forum. Binnenkort zullen er wel weer mensen zijn die Papaverzaden hebben. Je kunt ook eens kijken bij het onderdeel foto's van de tuinplanten daat staan wel forumleden die papaverfoto,s laten zien dan kun je erop reageren en vragen of ze wat zaden voor je apart houden. Ik heb zelf op dit moment nog geen rijpe zaden maar als ik ze rijp zijn wil ik je wel iets toesturen.