menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Bloembollen planten

Stofke

Tekst aangepast

Stofke

Hallo, deze week verwacht ik mijn bestelling bloembollen, probleem is dat het heel de week gaat regenen zodat ik mijn bollen niet kan planten in de natte grond of kan dit geen kwaad en zo ja wat doe ik dan het best want na aankomst van de bollen moeten deze zo vlug mogelijk de grond in staat altijd op de verpakking !
maandag 24 september 2007 - 20:15
hugo

Hugo

als je bestelling arriveert, zie dan eerst of die bollen niet in plastiek verpakt zijn,, anders doe je ze in een papieren zak en steek ze in een kartonnen doos, en zet deze rustig in je garage,,, als het binnen enkele dagen ophoud met regenen kan je beginnen met planten

groetjes
maandag 24 september 2007 - 20:20
Esem

Esem

Zit je met natte grond??
lAls dat zo is kan je best je plantgat waar je de bollen gaat planten beter ietjes dieper maken en eerst er een handsvol scherp zand in doen ,om zo een betere drainage te krijgen, want bloembollen durven als eens gaan rotten als je tuingrond te nat is,en het scherp zand voorkomt dat je bloembollen in het water staan.
Gr Eddy
dinsdag 25 september 2007 - 11:49
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).