Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Goeie avond cavati.
Opnieuw mooie foto's de ene foto met de speling van zonlicht vind ik heel mooi.
ik kijk uit naar jou volgend foto's
fleurige groeten Chris
waar zijn die mooie weiden van toen gebleven?? Vroeger had je die overal...
Hoe vaak heb ik daar niet, op mijn buik, in gelegen met een leuk boek, of op m'n rug om naar de wolkjes te kijken??zuuuuuccchhhhhttttt!!!!!!!
Je hebt wel eer van je werk hoor, want het staat er allemaal schitterend bij! Mooie bloemen, prachtige
kleuren: je zou niet zeggen dat dit door mensenhand is aangelegd, zo nauurlijk oogt het.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de namen van de bloemen, want ik (her)ken alleen maar de
korenbloem en de papaver. Dus al je nog een beetje tijd over hebt...
Mooie foto's, een kleurrijk geheel. De eerste foto is van Callicarpa bodinieri var. giraldii. Bij mij zitten er nu een ontelbare hoeveelheid hommels op de bloemen. Hierna komen er mooie paarse bessen aan waar straks in de herfst de merels dol gelukkig mee zijn.