Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Hallo iedereen,
Toch goed dat er zulk een Forum bestaat om oa uw bekommernissen kwijt te geraken.
Ik heb een stadstuin van ongeveer 25 m2, welliswaar zonder zon!! En gelegen aan de noordkant!! Enkel ochtendzon tegen 1 van de muren geeft me wat warmte en licht. Doordat er geen zon is heb ik besloten om Hortensia's te planten met witte platte bloemen. (misschien ook al geen goed idee?? ). Nu heb ik nog een hoek dat volledig in de schaduw ligt, en daar had ik gedacht om een klimhortensia te plaatsen. Maar aan de andere kant heb ik nog plaats voor een klimplant tegen een muur van 2.20m hoog en 6 lang. Die plant zal enkel ochtendzon krijgen. Mijn vraag is, welke plant zal daar kunnen gedijen en gezien de witte hortensia bloemen, wat zou er bij passen? Ook wil ik de muur niet beschadigen en liefst iets hebben dat de stenen niet doorboort?
PS. De rest van de tuin is belegd met Bankirai!
Wie raad weet zal ik eeuwig dankbaar zijn!! LOL
Eveline
Hartelijk dank iedereen. Ik ben nieuw hier dus nog niet zelf op zoektocht geweest!! Hoe dom! Er is hier inderdaad vanalles te vinden!!
Nog een prettige dag!