menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Iets nieuws

Ga naar meest recente reactie

jennine

Jennine

Bedankt voor de tips, zal eens kijken. Monnikskap hier eet ik zelf niet van, maar vaak kleine kinderen in de tuin. Of zal dat wel meevallen? Wil eigenlijk het risco niet lopen dat kinderen er ziek van worden.
donderdag 27 februari 2014 - 10:32
jdcoster

Jdcoster

Zoek eens tussen de Campanula's bijvoorbeeld, of Veronicastrum en Verbena bonariensis ... .
Voor latere bloei; Vernonia

En als u zich vaak niet kunt bedwingen om er van te eten, Witlof en Borago (komkommerkruid)
Dat is eetbaar
donderdag 27 februari 2014 - 11:43
Bombycilla

Bombycilla

Snap het probleem met de monnikskap ook niet daar eet je toch niet van?
donderdag 27 februari 2014 - 12:50
Rowie

Rowie

Delphinium (ridderspoor) en Agastache(dropplant) worden ook lekker hoog en zijn er in vele paarstinten, maar misschien is er ruimte voor een Buddleja ("Black Knight") ?
donderdag 27 februari 2014 - 13:04
jennine

Jennine

Dank je, zal eens kijken.
donderdag 27 februari 2014 - 23:34
jdcoster

Jdcoster

Heel kleine kinderen kan men nooit zonder toezicht laten. Daar is altijd toezicht bij nodig.
Als ze niet in de monnikskappen kunnen bijten zullen ze wel aan de staart van de kat trekken, in een stopcontact peuteren of een steentje in hun neus proberen te stoppen.

De anderen moeten gewoon opgevoed en aangeleerd worden wat de gevaren kunnen zijn.
De lijst van giftige planten is lang hoor. Als je die allemaal moet weren uit de tuin ... .
donderdag 27 februari 2014 - 23:52
Tuinman65

Tuinman65

Mijn kleinkinderen weten heel goed wat ze mogen en wat niet.
Ze weten heel goed dat ze geen ballen mogen sjotten in de bloemen van vava, al gebeurt dat wel eens.
Maar ze weten dan wel dat ze fout waren.
Kinderen in de tuin, heel mooi en plezant maar je moet er mee kunnen leven.
En daar heb ik geen enkel probleem mee.
Leo
vrijdag 28 februari 2014 - 00:15

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon