menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Wie heeft nog plaats

Pirex

Pirex

Wegens verhuis en terugvallen op (bijna) alleen maar Mamm's, is alles wat niet in de serre kan, ter beschikking van beginnende en andere liefhebbers, gratis of voor een spreekwoordelijke 'appel en ei'.
Wegens aangekondigd guur weer, is er haast bij, want ik kan ze niet allemaal beschutten.
Pm mij voor afspraak; indien nog vragen, ik luister.
Ik woon in Wichelen, lever niet aan huis en stuur niets op.
Paul
donderdag 20 november 2008 - 16:09
succulentimon

Succulentimon

dat gure weer is ondertussen in elk geval al in gang geschoten..

Euh Paul, is het toch mogelijk op zijn minst een fotootje op 't forum te zetten,

ben wel nog geïnteresseerd, eventueel...

Over welke soorten gaat het?

Wat extra informatie toch liever voor ik halsoverkop naar Wichelen trek!

Simon
zaterdag 22 november 2008 - 21:32
Pirex

Pirex

Simon,
Dat gure weer, dat hebben we deze middag aan den lijve ervaren, en de planten ook.
Ik hoop dat het klopt wat ik altijd beweerd heb: dat hard gekweekte planten tegen meer bestand zijn dan wat er in de litteratuur geschreven staat, want er staan er heel wat met meer dan een sneeuwmutsje op, na deze winterprik. Mijn bezoek en ik zijn er zelfs moeten voor gaan schuilen, voor de zware sneeuwval. Gelukkig hadden ze er voordien al meer dan één handvol naar de wagen kunnen brengen.
Foto? Neen, geen foto. Iedereen die al langer aan dit forum deelneemt, kent mijn standpunt (Zolang je over een webalbum moet passeren ipv rechtstreeks van je pc foto's te kunnen bijvoegen, mij niet gezien) en het is niet de bedoeling hier nog eens opnieuw een discussie over te herstarten.
Je mag mij altijd p-mailen, dan antwoord ik je wel met een foto in bijlage!
De soorten? Van de meeste geslachten zit/zat er wel iets tussen.
Maar we zijn ingehaald en voorbijgestoken door koning Winter, dus ligt alles stil tot ik zie hoe de planten het sneeuwdekbed overleefd hebben ( en tot als de verwarming in de serre geïnstalleerd is).
Paul
zondag 23 november 2008 - 23:06
succulentimon

Succulentimon

Ok!

We zien wel.. hou me op de hoogte...

En een foto mag hoogst persoonlijk gestuurd worden naar [email protected]

Simon
maandag 24 november 2008 - 18:02

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon