Thx Timon,maar wat heb ik daar nog te doen ?? buiten met Patrick gote p****n te drinken
Sorry maar ik kwam hoofdzakelijk mee voor Dempsey en dit zal natuurlijk verminderen,als je zelf geen planten meer hebt.
Vind alleen jammer dat er nog tal van mooie planten staan en er heel weinig reactie op komt.
Enkel één iemand is komen zien en enkele Astrophytum's mee genomen.
Jammer want er staan o.a als voorbeeld nog 4 agava's Pimula's ,waar er gewoon over gekeken werd en dit aan prijsjes,die je op de ELK nergens zou vinden.
Heb ook het voorstel gedaan om de zaaibak met Astrophytum's(waar toch een 300 tal planten instaan)gratis mee te doen,maar zoals iedereen vrij is ....geen interesse...( zelfs honderden zaden)
Je zal de collectie wel al gezien hebben hier,maar blijkbaar is de interesse in speciale planten ergens verloren gegaan.
Ben deze namiddag nog bij Patrick geweest(je weet wel,deze van aan de tafel iedere maand
) en hij had ook die indruk dat er liever gekocht word aan grote prijzen op de'n ELK dan bij liefhebbers.
Maar ok,ik leg er mij bij neer dat bij de meeste liefhebbers, hun serre dan ook meer dan vol staat.
Veel groeten aan de tafel op de volgende vergadering