Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Ik heb een weer een verse oogst zaden van de trachycarpus fortunei, washingtonia filifera zaden en
Phoenix canariensis palmboom.
Heeft er iemand zin om te ruilen met andere gelijk welke soorten zaden,
mag die mij altijd een seintje geven.
Heb ook nog een 5000 zaailingen van de trachycarpus fortunei mss iemand geintresseerd, voor te ruilen
met andere soorten zaailingen?
Graag zou ik wat zaden van de Phoenix Canariensis met je ruilen. Ik heb wel niet zo heel veel om te ruilen, maar kan je Aconitum en reuze Helianthus aanbieden.
Ik probeer al maanden zaden van de Trachycarpus Fortunei te laten kiemen maar het wil maar niet lukken. Maar het is ook een kwestie van geduld hebben heb ik begrepen, dus ik laat ze maar zitten en verzorg ze goed.
Wel heb ik intussen nieuwe zaden gekregen en die staan nu in de week. Ik geef de moed niet op, want zo moeilijk kan het niet zijn als ik de verhalen lees..........
De moed niet opgeven!
Ik heb zaden die pas na 36 maanden plost kiemden en andere zelf nu al na een maand,
dus dat zegt genoeg .
Ik wil wel ruilen met je reuze Helianthus en aconitum.
Ik laat je wel nog iets weten van de week want heb het effe heel druk.
hallo olie ik heb jammer genoeg niets om te ruilen ik ben nog maar begonnen maar ik zet je oip mijn lijstje voor volgend jaar mag ik ook wat zaden of zaailingen
Terug van weggeweest.
Nu die herexamens weer eens achter de rug zijn kan ik mij weer
wat ontspannen.
Ik heb dus een paar mensen wat beloofd hier.
Ik heb nu nog zaailingen van:
- Trachycarpus fortunei
- Washingtonia robusta
- Washingtonia filifera
- Phoenix canariensis(niet zoveel op dit ogenblik)
Ook nog veel trachycarpus fortunei zaad (Heel veel!!)
Ik zou deze graag ruilen met gelijk wat dan ook.
Als iemand andere zaalingen heeft van planten of palmen mag die iets laten weten.
Dit mogen ook zaden zijn van vaste planten of planten zelf of bloemzaden, groentenzaden.. enzo
Groetjes
Olivier
Ik wil wel wat zaden van Trachycarpus fortunei
Ik heb te ruil (allemaal zaden)
-passie guave (5 zaden)
-gele guave (5 zaden)
- passievrucht
- hertshooi
hallo olievier heb jij nog een een beetje zaden over of zaailingen ik heb wel geen ruilmateriaal als je er nog een paar zou hebben voor mij ik zou et heel blij mee zijn