Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
U mag meedoen aan de carrousel wanneer u:
Zaden toe kunt voegen aan de carrousel (ongeveer net zoveel soorten als u er ook uithaalt);
De zadenenvelop binnen twee werkdagen verder kunt sturen;
Carrouselregels:
De envelop op een juiste wijze doorsturen (voldoende frankeren, bubbelenvelop gebruiken);
Alle soorten zaden doen mee (één – en tweejarigen, vaste planten, kruiden en groenten);
Alleen de adresgegevens uitwisselen via pm. De rest van de communicatie over de carrousel verloopt via het topic;
Alleen verse zaden doen mee met de carrousel (oogst 2009).
Er zijn twee carrousels. Één in België en één in Nederland. Dit is omdat de envelop wel twee weken onderweg is om van België naar Nederland en andersom. Er zijn dus ook twee aparte topics (Lentekriebels-zaden-carrousel-NL en Lentekriebels-zaden-carrousel-BE). Wanneer de envelop binnen de landsgrenzen rouleert, kunnen meer mensen profiteren.
Doe ook mee! Het kost u alleen portokosten en eventueel een bubbelenvelop. Het levert u een keus uit veel zaden en een bloemrijk 2010 op!
Wie eerst reageert om 20.00 uur morgen 1 maart 2010 krijgt de enveloppe thuis gestuurd succes !!!
Nr. 1 t/m 77 zijn afkomstig van Vlinderr
Nr. 78 t.e.m. 88 zijn afkomstig van Hamamelis
Nr. 90 t/m 95 zijn afkomstig van Matteke
Nr. 96 t/m 99 zijn afkomstig van Depauws
Nr. 103 t/m 109 zijn afkomstig van Adrienne
*=Kleine hoeveelheid zaden
Jufnaatje het is de bedoeling dat je de ganse inhoud thuis krijgt he
Je neemt wat je graag hebt en stuurt dan de hele handel verder hi,hi.
Tja swertske het lijkt dat jij het dichts bij 20.00uur zit.
Dus ...... stuur me even een persoonlijk mailtje met je adres en ik zend de enveloppe meteen morgen al naar je toe.
Adrienne, heb u persoonlijke mail gezonden met mijn adres en
laat nog iets over hé.
Jufnaatje ... je kan best de NL-zaadcarroussel eens bekijken ,
zaden naar NL versturen of terug naar BE duurt wat langer.
mvg.
Etienne
goh geloof het of niet maar ben vorige week toen ik naar de post ging aan gereden.
Jeeh iemand ging gewoon zonder pardoes achter in mijn wagen gevolg een wiplasch en platte rust ben net terug op en vertrek met de zoon als die van de campus komt rechtstreeks terug naar de post.
Zelf rijden kan nog niet se zit met een nek verband van hier naar jakkamakka.
Maar moet straks terug voor nog een inspuiting en rij dan met Jan verder.
Je hoort er snel van, laat straks hier terug iets weten.
Sorry, sorry, sorry
Adrienne, ik hoop dat het niet te erg is wel erg nu al het werk op komst is .
hopelijk valt het mee , heb je ook veel pijn?
geen sorry........... daar kan je zelf niets aan doen.
Laat ge nog iets weten hoe het nu met u is?