Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
je hebt vele soorten snacktomaatjes
ik persoonlijk vind het hazelnoottomaatje en olijftomaatje het lekkerste snacktomaatje lekker zoet
maar bij www.vreeken.nl vind je nog veel meer soorten snacktomaatzaadjes
Bedankt voor de link. Ik was ook geinteresseerd in de snacktomaatjes, tot ik Vreeken's verzendingsprijzen zie, dan is mijn zin om dit te planten even weg. (3.50 Eur admin kosten en daarbovenop nog verzendingskosten voor bestellingen beneden 50 Eur en dan heel dat domiciliëringsverhaal )
Hopelijk zijn er in België competitievere verkopers te vinden.... ik ga in elk geval op zoek.
Vreeken heeft een mooi gamma, maar ik vind hen niet erg "marktgericht" zo op het eerste zicht. Heb je er al goede ervaringen mee?
Ik heb dit voorjaar gewoon omdat ik in een weekend zin had om te zaaien en ze hier op het forum het hadden over starten met tomaten zaaien.
De zaadjes van 3 rijpe romaatjes (AH, die toevallig in de koelkast lagen en ik erg lekker vind) gezaaid, (zaadjes afgewassen en in zand gedroogd)
Ze kwamen overdreven massaal op, ik had minstens 50 zaailingen heel dicht op elkaar. een aantal uitgeplant en ze doen het prima (ook aantal weg gegeven)
Er zitten al 2 trossen kleine tomaatjes aan de planten. Ze zijn nog niet rijp, dus ik weet nog niet hoe ze smaken.
Renate
ga naar de groenteman koop enkele lekker soorten en zaai ze onmiddelijk
gaat goed.
bij albert heyn verkochten ze vorige week tomatenplanten die helemaal vol hingen met lekkere rijpe minitomaatje. wel duur ong 5€ maar een redelijke maat en je kan de dieven stekken .
ze zullen elders ook wel te koop zijn want het is al een beetje laat in het seizoen als je nog tomaten wilt.
en verder zaadjes sparen van ieder lekker tomaatje die je tegenkomt.