Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Wegens het herinrichten van onze tuin heb ik een en ander te koop (allemaal in pot).
- een olijfwilg (Elaeagnus x ebbingei) geënt op stam (halfstam)
- een grootbladige linde (Tilia platyphyllos), meter of 4 hoog
- een hopbeuk (Ostrya carpinifolia), hoogstam, mooi vertakt
- een Japanse wilg (Salix integra 'Hakuro Nishiki') geënt op stam (hoogstam)
- een kiwibes (Actinidia arguta 'Issai'), redelijk oude plant al (jaar of 9), zelfbestuivend
- een vijgenboom (Ficus carica), ras onbekend, maar geeft blauwe vijgen, mooie redelijk grote boom al, halfstam
- een appelboompje (Malus domestica 'James Grieve'), laagstam
- een kakiboom (Diospyros kaki 'Gosho'), halfstam
Voor meer info laat me gerust iets weten. Je kan gerust eens komen kijken, regio Knokke.
Laat gerust iets weten als je meer info wil, of extra foto's. Je bent welkom om eens te komen kijken. Ik kan als je niet te ver woont (regio Knokke) in overleg wel de bomen naar huis brengen met mijn aanhangwagen.
Ja hoor... volgens mij zien de takken er goed uit, alleen de toppen zijn wat gerimpeld (en moeten nog een stukje ingesnoeid worden). Maar ik vermoed dat hij zoals elk jaar wel weer z'n best zal doen. Ik heb 'm zelf een paar jaar geleden 125 euro betaald, dus alles wat dat benadert ben ik tevreden mee.