menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Tulpen en petunias

floepsieken

Floepsieken

ik ben op zoek naar tulpen en petunia's
en ook nog gele , rode en blauwe snijbloemen want als ik zie wat ik al heb , wordt het me toch wat te roze
petunia's om mn terras een kleurtje te geven en tulpen om mn border wat op te vullen .
Ik ga waarschijnlijk nog zaadjes overhebben dus als je iets van het volgende in ruil wil laat je maar iets weten;
-roze lupine
-liatris
-pompoenen
-augurken
-rode en gele paprika
-pikante pepertjes
-heliopsis
-rozebotten
-agastache
-sierfruit
gisteren net begonnen met de border om te spitten , het werkje toch een beetje onderschat, dus vandaag nog wat verder gedaan , het begint al wat vorm te krijgen hoor , fucsia's (weliswaar goed ingepakt zodat ze niet bevriezen) en hibiscus, frambozenplantjes en de meiklokjes zijn al geplant. Morgen nog de andere helft omspitten en dan zit het werk er voorlopig op buiten.
Nu ongeduldig op mn zaadjes wachten die ik bestelt heb, als die beginnen kiemen zal ik pas gerust kunnen slapen
groetjes
maandag 19 februari 2007 - 01:05
Tine

Tine

Jij durft om de fuchsia's nu al buiten te zetten. Ik ben wel al begonnen met ze te verpotten maar hou ze nog maar eerst binnen. We hebben tot en met eergisteren nog nachtvorst gehad .

Tine.
maandag 19 februari 2007 - 09:12
floepsieken

Floepsieken

weet dat het nogal riskant is maar ze zijn goed ingepakt dus op hoop van zegen hé
maandag 19 februari 2007 - 13:38
an

An

fucias mogen toch pas naar buiten na de ijsheiligen?
gr an
woensdag 21 februari 2007 - 11:16

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon