Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
ik zoek Bamboestokken of tonkinstokken wie weet een adres waar ik ze kan kopen de bouwmarkten en intratuinen hebben ze niet .
Wie weet een adres waar ik ze wel kan halen .
Woon zelf in winschoten stukje rijden voor de stokken is niet erg maar wil ze niet van de andere kant van nederland halen met de auto.
Linde33 de welkoop boerenbond heeft ze niet in de lengte die ik moet hebben ben er geweest en gevraagt of ze ze konden bestellen ..Nee hadden ze niet in het assortiment was de antwoord .
Ruud
Leusden en Winschoten is 180 km heen en 180 km terug =360 km is mij toch te ver worden dure stoken
En verzenden is ook geen optie de VERZENDKOSTEN zijn dan ook
€ 35,- incl. btw. Provincie Groningen, Friesland, Drenthe, Overijssel, Noord-Holland, Zuid-Holland, Noord-Brabant, Limburg en Zeeland.
Als het voor die leilinden is, kun je evengoed panlatten (2X3 cm) halen in de dichtste houthandel of in een zaak waar men materiaal voor dakwerkers verkoopt. Ik zou dat niet zo moeilijk maken.
Breek de hoekjes met een schaaf of een rasp en geef de stokken een donker kleurtje.
Door de bladeren zullen die stokken in de zomer toch nauwelijks te zien zijn en na een paar jaar als de takken goed uitgebogen en voldoende stevigheid hebben mogen ze weg.
Een dikke wasdraad is evengoed bruikbaar en valt nog minder op. Dan moet u wel de koppen van de steunpalen verbinden met een stevige stok opdat ze niet naar elkaar toe buigen als je de draden aanspant.
Ja, ik weet waar Winschoten ligt.
Zelf woon ik op de grens van Groningen en Friesland.
En op Marktplaats staan regelmatig andere artikelen, dus in de gaten houden.
Of zelf een te koop gevraagd item plaatsen.
Waardeloos tja .
Nee hoor iedereen die meedenkt is geweldig is het nu een goede of een slechte idee. Er zou zo maar een goede tussen kunnen zitten.
Maar inderdaad ik vraag om bamboe (tonkin)stokken en niet om panlatten
Maar eigelijk zoek ik iets in de omtrek van waar ik woon bestellen via internet kan ik overal en altijd maar dat brengt hoge verz kostens met zich mee .
En zoeken op Marktplaats had ik ook al gedaan is ook alleen maar verder weg .
Wat is er Zuurtje wil je een schouder klopje of verveel jij je gewoon .Als het de laatste is doe het ergens anders en niet hier .
Als je me echt wilde helpen had je mijn tekst helemaal boven eerst gelezen .
Dan was je antwoord die jij gaf niet nodig>wand ik zocht geen vishengels voor in de bomen
Er stond ik zoek bamboe of tonkin stokken.
Maar ik ben inmiddels voorzien heb stokken van zelfs 5.20 meter